اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه کمیته امداد استان اصفهان:

18600 دانش‌آموز و دانشجو زیرپوشش کمیته امداد اصفهان هستند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه کمیته امداد استان اصفهان گفت: 18 هزار و 600 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان قرار دارند.

18600 دانش‌آموز و دانشجو زیرپوشش کمیته امداد اصفهان هستند

بهرام سوادکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اصفهان دانش‌آموزان و نیز دانشجویان زیادی را زیر پوشش دارد، اظهار کرد: بیش از 18 هزار و 600 دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد استان اصفهان قرار دارند که بیش از 5 هزار و 700 نفر آنها دانشجو و بقیه دانش‌آموز هستند.

وی افزود: جمعیت دانش‌آموزی وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف توانمند‌سازی خانواده‌های زیرپوشش تلاش می‌کند، اما همچنان دانش‌آموزان را تا پایان تحصیلات زیرپوشش دارد.

معاون توسعه کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: سرانه متوسطی که هر دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان دریافت می‌کند، به طور متوسط سالیانه 100 هزار تومان است که در طول سال پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این هزینه بیشتر برای امور نوشت‌افزاری، لوازم‌التحریر و از این قبیل موارد پرداخت می‌شود.

سوادکوهی با بیان اینکه در صورتی که خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد خودکفا شوند، دانش‌آموزان آنها همچنان زیرپوشش این نهاد هستند، گفت: تنها در صورتی که خانواده‌های زیرپوشش بنا به دلایلی مانند مهاجرت و امثال آن، از کمیته امداد جدا شوند، از گردونه حمایتی خارج می‌شوند.

وی همچنین در مورد ازدواج مجدد افراد زیرپوشش افزود: با ازدواج مجدد والدین، دانش‌آموزان از زیرپوشش بودن خارج نمی‌شود و همچنان از حمایت کمیته امداد برخوردار هستند.

معاون توسعه کمیته امداد استان اصفهان در مورد جمع آوری کمک‌های جشن عاطفه‌ها در مدارس تصریح کرد: این کمک‌ها در مدارس جمع‌آوری و توسط خود مسئولان کمیته امداد به دانش‌آموزان نیازمند داده می‌شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول