اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری عنوان کرد

توهین به مقدسات؛ سنگ‌اندازی دشمن بر سر راه اسلام‌خواهی انسان‌ها

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان اسلام با توهین به مقدسات اسلامی می‌خواهند در برابر اسلام‌خواهی انسانها سنگ‌اندازی کرده و بایستند.

توهین به مقدسات؛ سنگ‌اندازی دشمن بر سر راه اسلام‌خواهی انسان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در آیین شروع سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان بوشهر اظهار داشت: وظیفه حوزه‌های علمیه ایران در شرایط کنونی جهان بسیار سنگین و تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: با توجه به تحولات اخیر و هجوم دنیای استکبار به اسلام هیچ گاه حوزه‌های علمیه مثل امروز مؤثر نبوده‌اند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: فضای اسلام‌خواهی در مقابل اسلام‌ستیزی توسط جبهه دین‌ستیز است و دشمنان با تمام داشته‌ها و یافته‌ها و استفاده از سرسپردگانشان در کشورهای اسلامی مقابل اسلام قرار گرفته‌اند.

صفایی‌بوشهری اضافه کرد: تنها سد استوار در مقابل تهاجم علیه اسلام و مسلمانان، ایران اسلامی است و امروز ایران به عنوان نماد اسلامیت در دنیا شناخته شده است.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام امروز با حربه جنگ صلیبی نوین و توهین به مقدسات اسلامی می‌خواهند در برابر اسلام‌خواهی انسان‌ها سنگ‌اندازی کنند اما با هوشیاری مسلمان و فعالیت خوب حوزه‌های علمیه در سراسر جهان به نتیجه نخواهند رسید.

امام جمعه بوشهر گفت: حوزه‌های علمیه علمدار دفاع از اسلام هستند و طلبه‌های حوزه علمیه در خط مقدم هستند.

وی با تاکید بر توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه‌های علمیه یادآور شد: امسال برای نخستین بار بیش از 130 میلیارد ریال برای ساخت فضاهای حوزوی در استان اختصاص یافته که با جذب این اعتبارات باید زمینه ساخت 12 مدرسه علمیه خواهران و برادران در استان فراهم شود.

صفایی‌بوشهری گفت: تاسیس اردوگاه بزرگ حوزوی جنوب ایران، مدرسه عالی تبلیغ جنوب ایران و دانشکده بزرگ قرآنی در دست مطالعه است.

وی یادآور شد: حوزه علمیه بوشهر در خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی و نظامی قرار دارد و به امر رهبر معظم انقلاب در حرکت است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول