اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تهران:

بیداری اسلامی در جهان را مرهون شهدا هستیم

خبرگزاری فارس: شهردار تهران گفت: بیداری اسلامی که در حال حاضر در جهان شاهد آن هستیم به برکت خون شهدای ما رقم خورد و اگر ایستادگی رزمندگان ما در جنگ تحمیلی نبود امروز شاهد بیداری کشورها نبودیم.

بیداری اسلامی در جهان را مرهون شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش برای دومین سال پیاپی زنگ دانش آموز شهید با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، علی اکبر توکلی‌نیا مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و تنی چند از مسئولان ذیربط در گلزار شهدا برگزار شد.

قالیباف با ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس درود بر شهدا، ایثارگران و جانبازان اظهار داشت: در جوار شهیدان عزیز انقلاب اسلامی بر رسول مهر و خاندان پاکش درود و تحیت می‌فرستیم و امیدواریم بتوانیم از پیروان صادق و عاشق اهل بیت عصمت (ع) باشیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه شهدای دانش‌آموز علی‌رغم سن کم اما از جایگاه رفیعی نزد خداوند متعال برخوردارند عنوان کرد: امروز ایران اسلامی عزت و استقلال خود را مرهون خون شهدای نوجوانی است که با سن کم و قد و قامت کوچک حماسه‌های بسیاری را آفریدند و اجازه قدرت نمایی به دشمنان را ندادند.

وی ادامه داد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، امام خمینی (ره) را که اخلاصش زبانزد خاص و عام بود را مقتدای خود قرار دادند و برای آرمان‌ها و اهدافشان همه هستی خود را فدا کردند.

قالیباف با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با نسل انقلاب بیان کرد: نسل جوان باید با الگو برداری از رشادت‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس، کشور را در تمامی زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی از هر لحاظ غنی سازند.

 شهردار تهران با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند و اعمال ما را مشاهده می‌کنند تاکید کرد: بیداری اسلامی که در حال حاضر در جهان شاهد آن هستیم به برکت خون شهدای ما رقم خورد و اگر ایستادگی رزمندگان ما در جنگ تحمیلی نبود امروز شاهد بیداری کشورها نبودیم.

وی با توجه به اینکه امروز مسئولیت ما در قبال خون شهدا بسیار سنگین است تصریح کرد: ما موظفیم برای اعتلای دین اسلام و پیشرفت ایران اسلامی تمام همت خود را به‌کار بگیریم و با استعانت از خداوند متعال و اولیای الهی کشورمان را حوزه‌های معنوی و مادی سرافراز و سربلند کنیم.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول