اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

برگزاری همایش «بانوان، پیروان بیداری اسلامی» در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، همایش بانوان، پیروان بیداری اسلامی در زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «بانوان، پیروان بیداری اسلامی» در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام عباس دانشی در جلسه کمیته تبلیغات هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس پر افتخارترین دوران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که پاسداشت از آن یک وظیفه ملی و اعتقادی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دوران طلایی انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان اسلام بود، افزود: جنگ تحمیلی یک انرژی متراکم برای نیروهای ارزشی انقلابی در مسیر راه انقلاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان از شهیدان به عنوان معلمان ارزشی انقلاب یاد کرد و بیان داشت: متأسفانه در تکریم از مقام شامخ شهدا عقب هستیم و باید قدر و نعمت این اسطوره‌های کشورمان را بدانیم زیرا که دور شدن از مقام شهادت پرت‌شدن در باتلاق خفت است.

دانشی بیان کرد: دفاع مقدس چراغ هدایت و انرژی متراکم برای نیروهای ارزشی انقلاب برای رسیدن به اوج است.

وی به برنامه‌های کمیته مراسم و تبلیغات هفته دفاع مقدس در زاهدان اشاره کرد و گفت: همایش بانوان پیروان بیداری اسلامی، نشست روشنفکری و تجلیل از مداحان، دیدار با خانواده شهدا، گردهمایی بسیجیان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری گفتمان دینی در مدارس، اکران فیلم در موضوع دفاع مقدس در سینما اشراق زاهدان، مصاحبه با ایثارگران با رادیو و تلویزیون، نواخته شدن زنگ مقاومت در سطح مدارس استان، رونمایی از کتاب "ردی از باران" و برگزاری جشنواره فضایل رضوی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در زاهدان است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول