اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) سپاه:

شرایط بیداری اسلامی در غرب پایه‌ریزی شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حوادث رخ داده در جهان بیانگر این امر مهم است که شرایط بیداری اسلامی در کشورهای غربی نیز پایه‌ریزی شده است.

شرایط بیداری اسلامی در غرب پایه‌ریزی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدتقی اوصانلو شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در آستانه هفته دفاع مقدس و با شرکت مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف در سالن امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: در طول سال‌های متمادی ایران اسلامی نماد ایستادگی، پایداری، مقاومت و بندگی در جهان بوده و همین امر دلیل اصلی مخالفت غرب با این کشور است.

وی افزود: روزهای سخت ملت ایران اسلامی در برابر یورش دشمنان لحظات به یادماندنی و روزهای ماندگار را رقم زد که تنها به وسیله راویان آن دوران قابل انتقال به نسل‌های زمان جدید است.

اوصانلو در ادامه با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در حال حاضر در تمام کشورهای اسلامی حکم‌فرما شده است، تصریح کرد: این بیداری به زودی در غرب نیز پدیدار می‌شود چرا که حوادث رخ داده در جهان بیانگر این امر مهم است که شرایط بیداری اسلامی در کشورهای غربی نیز پایه‌ریزی شده است.

وی همچنین با بیان گوشه‌هایی از عملکرد سپاه اسلام در برابر جبهه کفر در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی به بهانه‌های مختلف قصد دخالت در امورات کشور را داشته‌اند که تمام این دسیسه‌ها توسط فرزندان غیور این مرز و بوم خنثی شده‌اند.

وی در زمینه توانمندی‌های نظام در شرایط فعلی نیز ابراز داشت: در زمان حاضر ایران اسلامی یکی از قوی‌ترین و نیرومندترین نیروهای مسلح جهان را در اختیار دارد و همین مسئله موجب عقب‌نشینی جبهه کفر از مواضع خصمانه خود شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان از زمان جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی حساسیت خاصی به ایران و مردم ایران اسلامی داشته‌اند و این به دلیل برخورداری مردم از توانایی‌های خاص در زمینه مختلف است که موجب پیشرفت روزافزون کشور شده است.

وی در بخشی از سخنان خود ولایت‌مداری را رمز اصلی موفقیت دولت دانست و گفت: تبعیت از دستورات و فرامین رهبری مهم‌ترین اصلی است که موجب بروز استعدادهای نهفته کشور شده و مایه موفقیت دولت در عرصه‌های مختلف شده است.

اوصانلو در پایان اظهار داشت: بر اساس نظر مقام معظم رهبری، دنیا در حال تشکیل جامعه اسلامی بوده و در این میان وظیفه مسلمانان سخت‌تر از دوران‌های گذشته است چراکه باید پیشرو در تمام زمینه‌ها و علمدار موفقیت‌های جهانی باشند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول