اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آتشبار توپخانه صحرایی دوران دفاع مقدس:

بیداری اسلامی نشأت گرفته از شهادت‌طلبی‌های دوران دفاع است

خبرگزاری فارس: فرمانده آتشبار توپخانه صحرایی دوران دفاع مقدس گفت: بیداری اسلامی نشأت گرفته از شهادت‌طلبی و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

بیداری اسلامی نشأت گرفته از شهادت‌طلبی‌های دوران دفاع است

علی جمور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با گرامیداشت هفته دوران دفاع مقدس اظهار کرد: پس از گذشت چندین سال از دوران دفاع مقدس به مدد نفس مسیحایی امام خمینی (ره)، این نهضت پابرجا و پایدار به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه جبهه مقابله با دشمنان در حال حاضر تغییر یافته است، افزود: اگر دیروز در حوزه جنگ سخت با دشمنان مقابله می‌کردیم، امروز باید با دشمنان در حوزه جنگ نرم مقابله کرد.

فرمانده آتشبار توپخانه صحرایی دوران دفاع مقدس با اشاره به شهادت شهیدان علم و دانش در حال حاضر افزود: به منظور ارج نهادن به اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی امروز جوانان این مرز و بوم در سنگر علم با دشمنان مقابله می‌کنند.

وی با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد، افزود: این نهضت تا پیروزی نهایی حق بر باطل ادامه خواهد داشت.

جمور با اشاره به خیزش‌های مردم منطقه و برخی کشور‌های جهان تصریح کرد: امروز موج بیداری اسلامی در همه نقاط جهان تسری یافته است.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی و آغاز بیداری اسلامی در کشورهای منطقه از پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) بود، افزود: امروز این پیش‌بینی‌ها به وقوع پیوسته است.

فرمانده آتشبار توپخانه صحرایی دوران دفاع مقدس ادامه داد: در حال حاضر قدرت‌های استکباری منطقه یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از ضروریات است، افزود: بیداری اسلامی نشأت گرفته از شهادت‌طلبی و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول