اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

دشمنان با هتاکی به دنبال انتقام از بیداری اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری گفت: استکبار با هراس از موج بیداری اسلامی در جهان، دست به ساخت فیلم موهن ضد پیامبر (ص) زد تا از مسلمانان انتقام بگیرد.

دشمنان با هتاکی به دنبال انتقام از بیداری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور مسئولان و مدیران منطقه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در ابتدای مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: روز اول ماه ذی‌القعده حضرت معصومه (س) در مدینه منوره در دامان پدر و مادری پاکدامن متولد شد و وجودش منشأ خیرات و برکات فراوانی برای تمام مسلمانان به‌ویژه شیعیان شد.

امام جمعه شهرری با اشاره به جایگاه رفیع کریمه اهل بیت (س) از نظر معنوی و علمی عنوان کرد: در حال حاضر رونق و برکت شهر مقدس قم به‌خاطر وجود پربرکت و مبارک حضرت فاطمه معصومه (س) است و علما و فقهای این شهر از بارگاه ملکوتی آن حضرت از لحاظ علمی و معنوی تغذیه می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به نام روز دختر بیان کرد: بانوان و دختران ما باید از عفت و پاکدامنی کریمه اهل بیت (ع) الگوگیری کنند و با مطالعه سیره زندگی آن حضرت، عبرت‌های فراوانی فرا گیرند.

شاهچراغی با اشاره به اقدامات اخیر دشمنان برای جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) ابراز داشت: مستکبران با انجام این قبیل کارها سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان دارند و به دنبال برافروخته کردن مردم کشورهای اسلامی هستند.

امام جمعه شهرری در ادامه تصریح کرد: دشمن با انجام این گونه اهانت‌ها به دنبال سرشکستگی و ذلت مسلمانان است و سعی دارد تا ابهت مسلمانان را شکسته و برای اعمال خیانت‌کارانه خود سال‌های مدیدی را برنامه‌ریزی و طراحی می‌کنند.

وی افزود: استکبار در پی این است که سیمای دین مبین اسلام را در جهان خدشه‌دار کند و تمام مردم جهان را نسبت به مسلمانان بدبین کند و افکار واهی و پوچی را در ذهن مردم جای دهد.

شاهچراغی تاکید کرد: هدف اصلی آمریکا و صهیونیست در راه‌اندازی این‌گونه سناریوهای تکراری عادی‌سازی توهین و هتاکی به اسلام عزیز و مسلمانان است و تا جایی پیش می‌رود که مردم به این قبیل رفتارها بی‌تفاوت شوند و دیگر در مقابل آن واکنش نشان ندهند.

امام جمعه شهرری یادآور شد: امام سجاد (ع) می‌فرمایند «خداوند را شاکریم که دشمنان ما را احمق قرار داد» و این یکی از بزرگ‌ترین الطاف پروردگار نسبت به مسلمانان است و دشمنان با دیدن عزم آهنین کشورهای اسلامی از عمل قبیح خود شرمسار شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استکبار با هراس از موج بیداری اسلامی در جهان، دست به ساخت فیلم موهن ضد پیامبر (ص) زد تا از مسلمانان انتقام بگیرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول