اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

بیداری اسلامی منشأ خشم استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری گفت: گسترش بیداری اسلامی دشمن را به اقدامات مذبوحانه‌ مجبور کرده است.

بیداری اسلامی منشأ خشم استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام یدالله رحمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان و در جمع خواهران حوزه علمیه شهرکرد، اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اقدام مذبوحانه‌ای بود که دل هر مسلمانی را به درد آورد و موج بزرگی از اعتراض و خشم جهان اسلام را به دنبال داشت.

وی با اشاره به اقدامات دشمن در راستای ضربه زدن به مقدسات اسلام، افزود: جهان غرب از قدرت‌گیری و گسترش اسلام به شدت ضربه خورده و با توسل به هر اقدامی درصدد مقابله با ارزش‌های اسلامی است.

رحمانی، بیداری اسلامی را منشأ خشم استکبار جهانی دانست و گفت: بیداری اسلامی منجر به زمین خوردن استکبار جهانی شده، بر همین اساس استکبار می‌کوشد تا با اقدامات موهن خود اذهان عمومی جهان را نسبت به اسلام و ارزش‌های آن بدبین کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان در برخورد با عوامل فیلم موهن، اظهار داشت: این وحدت و یکپارچگی در همه امور می‌تواند راهگشا باشد و در نهایت به نابودی کامل استکبار جهانی منتهی شود.

رحمانی در ادامه با تبریک ولادت حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی میزبان حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

وی با بیان اینکه قم به مرکز بیداری اسلامی جهان تبدیل شده است، افزود: این شهر توفیق رهبری جهان اسلام را دارد و به سبب حضور عالمان ربانی یک مرکز بزرگ علمی به شمار می‎رود.

رحمانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: هر کس به مقام حضرت معصومه(ع) شناخت و معرفت پیدا کند بهشت بر او واجب می‌شود.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول