اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان:

ساخت فیلم موهن موج دوم بیداری اسلامی را تقویت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت: ساخت فیلم ضداسلامی توهین به پیامبر اسلام علاوه آشکار کردن چهره زشت استکبار، موج دوم بیداری اسلامی را تقویت می‌کند.

ساخت فیلم موهن موج دوم بیداری اسلامی را تقویت کرد

حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان با اشاره به ساخت غیراخلاقی فیلم اهانت‌ به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون که بیش از 33 سال از آن می‌گذرد، روند تصاعدی بیداری اسلامی همچنان رو به رشد است.

وی افزود: با سخت فیلم موهن، استکبارستیزی دشمنان نظام و اسلام برای مردم سرتاسر جهان به‌ویژه کشورهای منطقه به وضوح، روشن و نمایان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان خاطرنشان کرد: در این میان چهره کریه و زشت آمریکا و صهیونیست همچنین جنایات و اسلام‌ستیزی آنها بیش از پیش آشکار شده است.

وی با بیان اینکه با این حرکت شیطانی، بیداری اسلامی در منطقه قوت بیشتری می‌گیرد، گفت: امروز مسلمانان با اتحاد و ایستادگی هر چه تمام همچنین قدرت و انسجام پایدارتر، اینگونه حرکت‌های غیراخلاقی را محکوم کرده و به انزوا می‌کشند.

مدنی با اشاره به تحلیل برخی دلایل و اهداف دشمنان اسلام و نظام از ساخت فیلم مذکور ادامه داد: ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با برگزاری اجلاس غیرمتعهدها توانست شأن و منزلت خود را بار دیگر به جهانیان ثابت کند و البته این امر برای استکبار بسیار گران تمام شده است.

* استکبار از اتحاد مسلمانان در هراس است

وی اشاره کرد: استکبار به‌ویژه امریکا و انگلیس و در رأس آنها صهیونیست از اتحاد مسلمانان در هراس و وحشت است به همین دلیل دست به چنین اقدامی برای سیاه‌نمایی اسلام در بین ادیان دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان با بیان اینکه استکبار با ساخت فیلم موهن قصد داشته که جهان را متوجه یک حرکت انحرافی کند، افزود: دشمنان اسلام با ساخت این فیلم قصد داشته که از روند صعودی و رو به رشد بیداری اسلامی، اشاعه اسلام و پیشرفت ایران اسلامی در سطح جامعه بین‌المللی جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: همچنین می‌خواهند بین ادیان و مذاهب مختلف تفرقه‌افکنی کرده و شأن اسلام را پایین بیاورند که البته هیچگاه در این مسیر شیطانی به اهداف پلیدشان دست نمی‌یابند.

مدنی گفت: ساخت فیلم توهین به ساحت پیامبراکرم (ص) علاوه بر رسوایی هر چه بیشتر دشمنان اسلام موفق به آشکار کردن چهره زشت پنهانی آنها را داشته است.

وی اظهار کرد: این عمل غیراخلاقی در روزهای اخیر اعتراض مسلمانان و حتی مذاهب دیگر را به‌دنبال داشته چون همه نسبت به قرآن، اسلام و پیامبر(ص) متفق‌القول معتقد و متحدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان همچنین عنوان کرد: ساخت این فیلم، تنفر و انزجار مسلمانان و همه آزادی‌ خواهان ادیان دیگر را نسبت به سران  امریکا و اسراییل بیشتر و سبب گسترش موج تازه بیداری اسلامی در منطقه حتی در کشورهای امریکا و انگلیس می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد برقراری حکومت عدل جهان به‌دست مستضعفان و به رهبری امام عصر(عج) باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول