اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب موتلفه خراسان‌رضوی:

هدف از ساخت فیلم موهن ممانعت از گسترش بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه خراسان‌رضوی گفت: ممانعت از گسترش بیداری اسلامی و ترویج دین مبین اسلام در منطقه و به ویژه در سطح جهان یکی از اهداف جبهه استکبار در ساخت فیلم موهن بود.

هدف از ساخت فیلم موهن ممانعت از گسترش بیداری اسلامی است

حسن قاسمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، با اشاره به انتشار فیلم اهانت‌آمیز و موهن آمریکایی و صهیونیستی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص)، با بیان اینکه این اقدامات در ادامه سلسله برنامه‌های درازمدت استکبار علیه دین مبین اسلام و مسلمانان جهان است، اظهارداشت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در ادامه سلسله برنامه‌های دراز مدت و حساب شده خود دست به چنین اقدام شنیعی زدند که البته در گذشته نیز در قالب‌های متفاوت چون کاریکاتور و قرآن سوزی این اقدامات را انجام دادند.

وی افزود: باید توجه داشت که در ادامه این اقدام، آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال پیاد‌ه‌سازی برنامه‌های ویژه‌تری در منطقه خاورمیانه و به ویژه در کشورهایی چون مصر و لیبی هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ممانعت از گسترش بیداری اسلامی و ترویج دین مبین اسلام در منطقه و به ویژه در سطح جهان یکی از اهداف جبهه استکبار بود؛ البته از دیگر اهداف آمریکا از این اقدام موهن، به جان هم انداختن مسلمانان با قبطیان مصری بود که به لطف خدا به هدف خود نرسید.

وی تصریح کرد: آنها با اهانت به مقدسات و دست زدن به چنین اقداماتی به دنبال حضور نظامی در مصر و لیبی هستند.

وی با اشاره به اعتراضات گسترده مسلمانان جهان اسلام تاکید کرد: در پی این اقدام شنیع و موهن به هیچ عنوان آمریکا و اسرائیل گمان نمی‌کردند که چنین عکس العملی مسلمانان از خود نشان دهند و البته باز هم باید شاهد واکنش‌های جدی‌تر و شدیدتر از سوی مسلمانان جهان اسلام باشند.

قاسمی با اشاره به مواضع «محمد مرسی» در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص)، گفت: مصر در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و به واقع تمام قدرت در کشور مصر در دست مرسی نیست چراکه هنوز به طور کامل حوزه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دست نخورده باقی‌مانده است.

وی افزود: آمریکا به نوعی به دنبال درگیری میان قبطیان مصر و مسلمانان مصر بود که با شکست مواجه شد چراکه مسلمانان مصر در مقابل این اقدام شنیع بسیار آگاهانه وارد میدان شدند؛ در عین حال باید توجه داشت که دولت جدید مصر در شرایط دشوار و سختی قرار دارد.

قائم مقام حزب موتلفه خراسان رضوی ادامه‌داد: باید در نظر داشته باشیم که شرایط فعلی مصر به مراتب بسیار بهتر از گذشته بوده و این شرایط به مراتب به نفع بیداری اسلامی در منطقه است.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به سکوت برخی کشورهای اسلامی در منطقه چون عربستان سعودی نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم(ص)، یادآور شد: این کشورها سرسپرده آمریکا و استکبار هستند و بدون اجازه استکبار هیچ اقدامی نمی‌کنند بنابراین نباید از آنها توقع خاصی داشته باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در واقع کشورهایی چون عربستان سعودی مامور آمریکا و اسرائیل در منطقه بوده و مطیع دستورات این کشورها هستند؛ حتی باید توجه داشت که چه بسا این کشور این اقدام شنیع را تامین مالی کرده است چراکه همواره هدف او حمایت از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول