اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی لشکر 30 پیاده گرگان:

بیداری اسلامی سابقه تاریخی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی لشکر 30پیاده استان گلستان گفت: بیداری اسلامی سابقه تاریخی الهی دارد.

بیداری اسلامی سابقه تاریخی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمد الله‌قلی در سخنرانی پیش از خطبه نماز پرفیض جمعه ساری با بیان اینکه دفاع مقدس عزت و بزرگی را به مردم کشور داده است، اظهار داشت: اسلام موجبات تعالی مردم را در جامعه اسلامی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی درصدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند، تصریح کرد: دشمن با ایجاد سونامی فرهنگی در جامعه اسلامی قصد براندازی انقلاب اسلامی را دارد.

این مسئول ادامه داد: جوانان برومند انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبری تمام نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب ساختند.

الله‌قلی یادآور شد: دشمنان با هجمه‌های مختلف انقلاب اسلامی را تهدید کرده و با همدلی و وحدت و اطاعت از رهبری می‌توان بر مشکلات فائق شد.

وی بیداری اسلامی در منطقه را حاصل دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: بیداری اسلامی سابقه تاریخی الهی دارد.

این مسئول ادامه داد: توانمندی‌های نیرو های مسلح در رفع دسیسه‌های دشمن موثر بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی لشکر 30 پیاده گرگان با بیان اینکه نسبت به مقدسات اسلامی باید توجه ویژه‌ای شود، بیان داشت: تقویت ایمان سبب می‌شود تا در مقابل مقدسات اسلامی سست نشویم.

وی ادامه داد: اگر همان ایمان هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در وجود ما موج بزند هیچ کس به خود اجازه نمی‌دهد به مقدسات دینی ما اهانت کند.

الله‌قلی با اشاره به اینکه کشور ما از نطر تجهیزات و تسلیحات نظامی توانمند شده است، اذعان داشت: نیروی مسلح ما در اوج است و با رویکرد شهادت‌طلبی اطاعت از رهبری را وظیفه خود می‌داند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی لشکر 30 پیاده گرگان متذکر شد: امروز پیام ما به فرمانده کل قوا این است که ارتش و تمامی نیروهای مردمی در نظام جمهوری اسلامی مطیع رهبری هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول