اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مدرسه علمیه رضویه گرگان:

ترس از بیداری اسلامی عامل اصلی توهین به مقدسات است

خبرگزاری فارس: مسئول مدرسه علمیه رضویه گرگان گفت: ساخت فیلم صهیونیستی – آمریکایی که در آن به پیامبر گرامی اسلام (ص) توهین شده ناشی از ترس غرب از اسلام و بیداری اسلامی است.

ترس از بیداری اسلامی عامل اصلی توهین به مقدسات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان گلستان، آیت‎الله سید محمدرضا میبدی در تجمع اعتراض‎آمیز طلاب و روحانیون استان گلستان در مدرسه علمیه رضویه گرگان اظهار داشت: بیداری اسلامی منطقه که از ایران در سال 1342 شروع شد موجب تحول شد و از همان زمان سردمداران غرب منافع خود را در خطر دیدند.

وی خاطر نشان کرد: مسلمانان در مقابل این‎گونه رفتارهای ناشایست کوتاه نمی‎آیند و آن را مختص یک فرد نمی‎دانند.

میبدی افزود: مردم دنیا به خوبی می‎دانند که دستان پشت پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در ساخت این فیلم نقش‎آفرین بوده‎اند.

مسئول مدرسه علمیه رضویه گرگان با بیان اینکه کارگردان این فیلم غیرانسانی و ناشایست 5 میلیون دلار از رژیم صهیونیستی دریافت کرد گفت: استعمارگران غرب سال‎های متمادی ملت‎های مظلوم را تحت استعمار خود قرار دادند و اکنون که این ملت‎ها بیدار شده‎اند و خواهان حقوق انسانی خود هستند با مداخله و کارشکنی غربی‎ها مواجه می‎شوند.

میبدی تاکید کرد: دولت‎های استعمارگر غرب اگر چه برای کوتاه‎مدت جنبش‎های اسلامی را سرکوب می‎کنند، اما در درازمدت توانایی مقابله با این خیزش‎ها را ندارند.

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون حوزه‎های علمیه شهرستان گرگان به دعوت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان گلستان در مدرسه علمیه رضوی گرگان با حضور آیت‎الله نورمفیدی رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه استان و حجت‎الاسلام محمد ملکی مدیر حوزه علمیه استان برگزار شد و در پایان نیز طلاب و روحانیون حاضر در این تجمع پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول