اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

امواج خروشان بیداری‌ اسلامی با اهانت به پیامبر (ص) طوفانی‌تر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: اهانت به حضرت محمد مصطفی (ص) توسط دشمنان اسلام سبب تشدید موج بیداری‌های اسلامی در کشورهای منطقه شد.

امواج خروشان بیداری‌ اسلامی با اهانت به پیامبر (ص) طوفانی‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با محکوم‌کردن اهانت به ساحت مقدس پیام اکرم (ص) در فیلم موهن آمریکایی ـ صهیونیستی گفت:‌ امروز دشمن در درماندگی و ضعف هر اقدامی انجام می‌دهد تا با اسلام مقابله کند ولی به حمد الهی همان توطئه‌ها تبدیل به یک فرصت ‌شدند.

وی اظهار کرد: شکسته‌شدن هیمنه استکبار در توهین به پیامبر اکرم و جان گرفتن دوباره موج بیداری اسلامی از نشانه‌ها و نتایج آن است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه امروز نظام سلطه و در رأس آن امریکا جنایتکار، رژیم اشغالگر صهیونیستی و هم‌پیمانان خبیث آنان به بن بست رسیده‌اند، افزود: خوشبختانه تمام توطئه‌ها و بدخواهی‌های آنان با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچم‌دار بیداری اسلامی بوده و در پرتو حکومت اسلامی به پیشرفت‌های شگرف علمی و فناوری دست یافته و این موفقیت‌ها روز به روز بیشتر می‌شود.

یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آنچه که امروز از عزت، سرافرازی و کرامت در عرصه جهانی و داخلی شاهد آن هستیم همه به واسطه‌ی تمسک ما به دین، اطاعت از ولایت و جهاد و ایثار خستگی‌ناپذیر رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است.

وی گرامیداشت دفاع مقدس را به عنوان یک وظیفه‌ی ملی و دینی ضروری دانست و گفت: یاد شهیدان وظیفه آحاد مردم است و بدون خطرپذیری و از جان گذشتگی این عزیزان هرگز به دستاوردها و قدرت و ابهت امروز دست پیدا نمی‌کردیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی بر گرامیداشت و برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی مردم و مسئولان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول