اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پروش کرمان اعلام کرد

هوشمندسازی مدارس شرط اجرای سند تحول بنیادین

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: یکی از شرایط اجرای سند تحول بنیادی هوشمندسازی مدارس است.

هوشمندسازی مدارس شرط اجرای سند تحول بنیادین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کرمان اظهار داشت: ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت با استفاده از فناوری‌های نوین یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پروش است.

وی توسعه ضریب نفوذ شبکه ملی اینترانت با هدف پرکردن شکاف دیجیتالی در مراکز آموزشی را از دیگر اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برشمرد.

شیخ‌بهایی با اشاره به کسب دو رتبه برتر کنکور در گروه آزمایشی علوم انسانی سال 91 توسط امیرمحمد هوشمند و فاطمه‌سادات حسینی دانش‌آموزان کرمانی تصریح کرد: این امر بیانگر این است که دانش‌آموزان این خطه لایق بهترین امکانات و تجهیزات هستند.

وی عنوان کرد: 70 کارگاه تخصصی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختیار آموزش و پروش استان کرمان قرار گرفت که امیدواریم این روند ادامه یابد.

این مسئول هوشمندسازی مدارس را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش استان کرمان ذکر کرد و افزود: این هدف نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان است.

شیخ‌بهایی تصریح کرد: ما باید برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری به سمت هوشمندسازی مدارس برویم و در این زمینه ‌از فناوری و علم روز بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان کرمان برای هوشمندسازی مدارس آمادگی دارد، تصریح کرد: فراهم کردن تجهیزات و امکانات در سیستم آموزش و پرورش ضروری است.

شیخ‌بهایی از خدمات استاندار کرمان در بخش‌ها‌ی مختلف از جمله ارتباطات و فناوری اطلاعات قدردانی کرد و ابراز داشت: وی با بصیرت و درایت زمینه‌های مناسبی را برای خدمت در استان کرمان فراهم کرده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول