اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

تحول بنیادین منجر به بهره‌مندی مناسب ‌از وقت دانش‌آموز شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: تحول بنیادین باید به کاهش زمان تحصیل و بهره‌مندی مناسب ‌از اوقات و عمر دانش‌آموزان منجر شود.

تحول بنیادین منجر به بهره‌مندی مناسب ‌از وقت دانش‌آموز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: کسب رتبه دوم و سوم علوم انسانی در کنکور سال جاری توسط دو دانش‌آموز کرمانی نشان از هوش و استعداد فرزندان کرمانی و تحولات مثبت ایجاد شده در آموزش و پرورش دارد.  

وی گفت: انتظار همه بر این است که تحول بنیادین منجر به کاهش زمان تحصیل و بهره‌مندی مناسب ‌از اوقات و عمر دانش‌آموزان شود.

نجار عنوان کرد: دشمنان با همه توان وارد جنگ اقتصادی با کشورمان شده‌اند و باید در همه زمینه‌ها و هزینه‌های جاری آموزش و پرورش و لوازم‌التحریر صرفه‌جویی کرد.

ابراهیم شیخ‌بهایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این نشست تعداد دانش‌آموزان استان کرمان را 540 هزار نفر با 45 هزار نفر فرهنگی برشمرد و گفت: همه تلاش ما بر اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش است.

حجت‌الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان نیز با استناد به احادیث و روایات گفت: علم، تقوا، دانش و تزکیه در کنار هم مؤثر و کارآمد هستند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول