اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

زمینه‎ گسترش آموزش معارف دینی در مدارس فراهم شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: کسب معارف دینی برای همه دانش‎آموزان لازم است و باید زمینه فراگیری این آموزش‎ها به صورت گسترده در مدارس فراهم شود.

زمینه‎ گسترش آموزش معارف دینی در مدارس فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون‌ حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی و افتتاح مدارس قرآنی بردخون اظهار داشت: علم بدون ایمان و ایمان بدون علم ارزشی ندارد و هر کدام به دیگری نیازمند است و هرگونه نقص در این زمینه به منزله ضعف است.

وی افزود: تلاش کنیم بچه‎ها با دو بال علم و تربیت رشد کنند زیرا برای تعالی و پیشرفت داشتن این دو بال با هم ضروری است.

امام جمعه بردخون گفت: خانواده‎ها و اولیا از سنین کودکی برای رشد و آموزش فرزندان خود تلاش کنند و پس از ورود به مدرسه نیز مربیان و معلمان باید این تلاش خانواده‎ها را تکمیل کنند تا توشه معنوی کسب کرده و در پیچ و خم‌های زندگی از موانع نهراسند.

رکنی‌حسینی با گرامیداشت دفاع مقدس یادآور شد: رزمندگان اسلام در دوران حماسه و ایثار با الهام از معنویات توانستند بر دشمنان پیروز شوند و اگر این اخلاص و پایداری نبود شاید قادر نبودیم به موفقیت‎هایی این چنین دست پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انتظاری که از مربیان و اولیا داریم این است که در حد توان به تقویت فرهنگ ایثار و معنویت و بهره‎گیری از علوم جدید توجه کنند.

در ادامه دانش‎آموزان مدرسه به سئوالات قرآنی و دینی امام جمعه و مسئولان بخش پاسخ دادند و هدایایی به آنان تقدیم شد.

در منطقه بردخون چهار مدرسه تخصصی قرآنی فعالیت می‌کنند که دانش‌آموزان علاقمند را برای آموزش و یادگیری علوم قرآنی یاری می‌دهند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول