اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

پرداختن به برنامه‌های مذهبی نشر معارف دینی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: پرداختن به برنامه‌های مذهبی فرصت مناسبی برای تبیین، ترویج و نشر معارف دینی و سیره اهل‌بیت(ع) است.

پرداختن به برنامه‌های مذهبی نشر معارف دینی را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام والمسلمین داود چمانی ظهر امروز در جلسه پیگیری برنامه‌های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آشتیان بیان داشت: توجه به محتوای برنامه‌های مذهبی و کیفیت‌بخشی به آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه برنامه‌ریزان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: امروز و در حالی که تمام تلاش دشمنان برای  دوری جوانان از اسلام معطوف شده است، پرداختن به مباحث فرهنگی و مذهبی می‌تواند توطئه‌های آنان را خنثی کرده و بر انس هرچه بیشتر جوانان با اسلام بیفزاید.
معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: ابتکار،خلاقیت و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی در اداره تبلیغات اسلامی باید به عنوان یک اولویت قرار گیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آشتیان نیز گفت: هیئت‌های مذهبی آشتیان در ماه محرم برنامه‌های عزاداری را به بهترین نحو ممکن اجرا کردند و در اربعین حسینی و 25 صفر نیز برنامه‌های خوبی را در دستور کار دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رفیعی‌پور افزود: پرداختن به محرم پرداختن به همه ارزش‌های انسانی، اسلامی و الهی است و امروز ایران اسلامی هرچه دارد از برکات محرم است.
وی با اشاره به موج بیداری کشورهای منطقه بیان کرد: بدون شک پدیدار شدن موج بیداری اسلامی در منطقه به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است، و انقلاب اسلامی نیز خود ریشه در کربلا دارد.
انتهای پیام/ص30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول