اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مردم تشنه معارف دینی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آحاد مردم به ویژه نسل جوان تشنه معارف دینی و اسلامی هستند.

مردم تشنه معارف دینی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار مسئولان هیئت رزمندگان اسلام این استان با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه‏(س) و دهه کرامت اظهار داشت: در زمانی که دشمنان انقلاب و اسلام با حربه جنگ نرم به میدان آمد‌ه‌اند، تا از این طریق با حاکمیت اسلام در این نقطه از دنیا مقابله کنند، اقدامات فرهنگی و روشنگری بهترین راه مقابله با تهاجم آنان است.
وی تصریح کرد: با داشتن بصیرت و روشنگری می‌توان در این میدان نیز دشمنان انقلاب و اسلام را ناکام گذاشت و آنان را بار دیگر در مقابله با جمهوری اسلامی به شکست و ناکامی وادار کرد.
نکونام بااشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف خاورمیانه و آفریقا اشاره کرد و افزود: این بیداری و شکست یکی پس از دیگری دیکتاتورهای دست‌نشانده غرب در سرزمین‌‌های اسلامی بون تردید از پیامدهای صدور  انقلاب امام خمینی (ره) به دنیاست که آثار و برکات آن در خاورمیانه به درستی و روشنی مشهود است.
امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود با ارزشمند دانستن فعالیت‌های هیئت رزمندگان اسلام در نقاط مختلف کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بهره‌مندی و برخورداری از مبلغان ارزنده و ولایی از مهم‌ترین شاخصه‎های این هیئت به شمار می‎رود.
به گفته وی بهره‏مندی از اساتید و مبلغان ولایی، متدین و اهل علم و فضل در روشنگری افکار عمومی و بیان توطئه‎های استکباری در مقابله با اسلام و انقلاب، اثر جامع و کاملی دارد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آحاد مردم به ویژه نسل جوان تشنه معارف دینی و اسلامی هستند و هیئت‌های رزمندگان اسلام می‎توانند با بسترهای فرهنگی هموار شده در مناسبت‎های مختلف به این نیاز پاسخ دهند.
امام جمعه شهرکرد به دیگر رسالت هیئت‎های رزمندگان اسلام اشاره و ادامه داد: برپایی محافل و مجالس معنوی و مذهبی بانشاط، پرشور و ایجاد انقلاب عظیم فکری از جمله وظایف این هیئت است که بهترین راه برای مقابله با ترفندهای دنیای استکبار به شمار می‌رود.
وی همچنین به نقش بی‎بدیل هیئت رزمندگان اسلام در توسعه فرهنگ و اسلام ناب محمدی (ص) در کشور اشاره کرد و گفت: هیئت‌های رزمندگان اسلام در کشور تحول آفرینند.
حمیدرضا توسلی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری نیز در آغاز این دیدار با تبریک ولادت مسعود حضرت فاطمه معصومه (س)، به برخی فعالیت‌ها و برنامه‌های این هیئت اشاره کرد و افزود: هیئت رزمندگان اسلام این استان از سال 72 رسما کار خود را آغاز کرد و هم اکنون در سطح استان به مناسبت‏های مختلف نقش‎آفرینی می‌کند.
مسئول کانون مداحان استان چهارمحال وبختیاری ادامه داد: برپایی مجالس مختلف از جمله در ماه‌های محرم، صفر و ماه مبارک رمضان، در ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) و همچنین برگزاری دعای کمیل، عرفه و دعای ندبه از جمله برنامه‎های اجرا شده توسط هیئت رزمندگان اسلام در این استان به شمار می‎رود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، همزمان با دهه کرامت مسئولان و هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی‎فقیه در این استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول