اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول دارالقرآن زندان‌های کشور

مدرسه قرآن و معارف نورالثقلین زندان مرکزی بیرجند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئول دارالقرآن سازمان زندان‌های کشور و جمعی از مسئولان استانی مدرسه قرآن و معارف نورالثقلین زندان مرکزی بیرجند افتتاح شد.

مدرسه قرآن و معارف نورالثقلین زندان مرکزی بیرجند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر زندان مرکزی بیرجند عصر امروز در مراسم افتتاح این مدرسه قرآنی اظهار کرد: 250 مددجو و زندانی در این مدرسه آموزش‌های قرآنی را فرا می‌گیرند.

علی هاشمی به کتابت قرآن مجید توسط 86 مددجوی این زندان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: کار کتابت این قرآن یک ماه طول کشیده و در پایان هر صفحه مددجویان فهم و درک خود از آیات را کتابت کردند.

وی مرکز علمی ـ کاربردی بعثت 25، اندرزگاه حرفه‌آموزی، اشتغال، مشاوره و روان‌شناختی، هنرستان، راهنمایی، کتابخانه مشارکتی عمومی، مجتمع فرهنگی الغدیر و باشگاه ورزشی را از مهم‌ترین امکانات این مرکز دانست.

مدیر زندان مرکزی بیرجند یادآور شد: توجه به مسائل قرآنی و آموزه‌های دینی، اصلاح و تربیت مددجویان با هدف حرفه‌آموزی و اشتغال و بازگشت سعادتمند به جامعه از مهم‌ترین اهداف این مرکز است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول