اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر واحد مشاوره آستانه مقدسه قم عنوان کرد

بهره‌گیری از معارف دینی در درمان بزهکاری‌های اجتماعی‌

خبرگزاری فارس: مدیر واحد مشاوره آستانه مقدسه قم گفت: انتقال معارف دینی و قرآنی، پیشگیری و درمان بزهکاری‌های اجتماعی مهم‌ترین هدف مرکز مشاوره حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.

بهره‌گیری از معارف دینی در درمان بزهکاری‌های اجتماعی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین حق‌جو اظهار کرد: مرکز مشاوره حرم مطهر در راستای گسترش و تثبیت فرهنگ و معارف اسلامی در اماکن مذهبی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان داشت: اساتید مشاور این مرکز با دیدگاه متافیزیک (روح و روان) و فیزیک انسان که تاثیر متقابل دارند عمل کرده و بر اساس آن به مراجعان مشاوره می‌دهند.

مدیر واحد مشاوره آستانه مقدسه قم عنوان کرد: انتقال معارف دینی و قرآنی، پیشگیری و درمان بزهکاری‌های اجتماعی مهم‌ترین هدف مرکز مشاوره حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم دستور به مشورت و تبادل نظر با افراد خبره می‌دهد ابراز داشت: این مرکز به استناد از آیات و روایت به امر مشاوره می‌پردازد.

حق‌جو با بیان اینکه همه مشاوران این مرکز به صورت افتخاری مشغول به خدمت هستند گفت: مشاوره پزشکی یکی از انواع مشاوره‌هایی است که در این مرکز به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) ارائه شده و در این بخش از 30 پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌ها و گرایش‌های استفاده شده است.

وی با بیان اینکه مشاوران این مرکز از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه هستند تصریح کرد: ارائه مشاوره در زمینه‌های ازدواج، مسائل تربیتی، اخلاقی، خانواده، حقوقی و مسائل روحی و روانی از دیگر فعالیت‌های این مرکز است.

مدیر واحد مشاوره آستانه مقدسه قم خاطر نشان کرد: افرادی که علاقه‌مند به انجام مشاوره در این مرکز هستند می‌توانند همه روزه با شماره تلفن 7175366-0251 تماس حاصل کرده و یا به رواق شماره 34 صحن حضرت امام رضا(ع) در حرم مطهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول