اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

معلمان افکار دانش‌آموزان را مهیای دریافت معارف دینی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: معلمان باید افکار و دل‌های دانش‌آموزان را مهیای دریافت معارف دینی کنند.

معلمان افکار دانش‌آموزان را مهیای دریافت معارف دینی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس ازدشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در نشستی با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش دشتی گفت: معلمان واقعی اهل عمل هستند و از آن جایی که معارف دینی هم با فکر و هم با جان انسان سر و کار دارد معلمان باید افکار و دل‌های دانش‌آموزان را مهیای دریافت معارف دینی کنند.

امام جمعه خورموج افزود: برای حمایت از طرح ملی حفظ قرآن کریم هر معلم می‌تواند در آغاز کلاس یک آیه را برای دانش‌آموزان بخواند و ترجمه آن را به دانش‌آموزان بگوید.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآن و قرآن خوانی از وظائف معلمان است که باید فرهنگیان به آن توجه کنند.

مدیر آموزش و پرورش دشتی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار و 900 شهید فرهنگی کشور گفت: معلمان شهرستان دشتی در سال گذشته هم در زمینه آموزش و هم در زمینه پرورشی چه در سطح استانی و چه در سطح کشوری حائز رتبه‌های بسیار خوبی شدند.

حسین زارعی افزود: رویکرد اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم امسال با گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس مدرسه در دشتی و تجلیل از مرحوم سید مصطفی بهزادی بنیانگذار نخستین مدرسه در شهرستان است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست وزارتخانه در اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین ما نیز در اجرای مطلوب این طرح بزرگ پیش خواهیم رفت و تمام ظرفیت و پتانسیل آموزش و پرورش را برای تحقق اهداف این طرح به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول