اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های همدان خبر داد

پیشرفت 55 درصدی قطعه دوم کبودراهنگ به شیرین‌سو

خبرگزاری فارس: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: عملیات اجرایی قطعه دوم کبودراهنگ به شیرین‌سو، 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه سوم آن نیز کلنگ‌زنی شده است.

پیشرفت 55 درصدی قطعه دوم کبودراهنگ به شیرین‌سو

یوسف‌رضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تشریح وضعیت اجرای پروژه‌های چهارخطه استان همدان اظهار کرد: پروژه‌های چهارخطه استان از جمله برنامه‌هایی است که در حوزه ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان به صورت شبانه‌روزی و با جدیت پیگیری شده و امسال نیز در همین راستا پروژه‌های چهارخطه‌ای که از سال گذشته شروع شده بودند همچنان ادامه یافته و تعدادی پروژه نیز طی سال جاری کلنگ‌زنی شده‌اند.

وی هدف از اجرای پروژه‌های چهارخطه را افزایش ایمنی و تردد در راه‌های مواصلاتی، افزایش ظرفیت ترافیکی در محورها و کاهش تصادفات عنوان کرد و افزود: از جمله پروژه‌های چهارخطه در دست اجرا چهارخطه نهاوند به فیروزان است که حد فاصل بین پل حاج‌علی مراد تا فیروزان به طول 13 کیلومتر در سال جاری کلنگ‌زنی شده و در دست اقدام قرار گرفته است و هم‌اکنون عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: زیرسازی، پل‌سازی و عملیات خاکی چهارخطه رزن به آوج از ماهنیان تا انتهای حوزه استحفاظی استان نیز انجام و کارهای روسازی از قبیل بیس و آسفالت آن نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: کارهای زیرسازی 10 کیلومتر قطعه نخست چهارخطه رزن به دمق نیز نزدیک به اتمام است و در قسمتی از مسیر نیز کارهای آسفالت شروع شده است و در همین مسیر قطعه دوم آن کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده و پیمانکار مشغول به کار است.

نوروزی بیان داشت:‌ در محور رزن ـ قروه بخش‌هایی که بدون معارض بوده کارها از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و عملیات راهسازی به اتمام رسیده و لایه بیس در حال اجراست که متناسب با اعتبارات عملیات روسازی نیز ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد:‌ در ادامه پروژه‌های چهارخطه منطقه رزن، تعریض محور سه‌راهی کاج به طرف اصله پنج کیلومتر در سال جاری کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آن و ارتقای راه در حال انجام است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به تقاطع غیر همسطح ازندریان که جزو پروژه‌های مهر ماندگار است،‌ ابراز داشت: از عملیات اجرایی کارهای بنایی و پایه‌های پل انجام شده و اکنون کارهای سقف، تیرگذاری و عرشه پل در حال اجراست.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی بهاران در محور همدان ـ کرمانشاه نیز در دست اقدام و پیگیری است.

نوروزی با بیان اینکه امسال قطعه نخست محور کبودراهنگ به شیرین‌سو به طول 10 کیلومتر به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: عملیات اجرایی قطعه دوم این محور از کیلومتر 10 تا 20 نیز هم‌اکنون در دست اقدام است و حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه سوم آن نیز کلنگ‌زنی شده است.

وی ادامه داد: عملیات زیرسازی، تعریض ابنیه و اجرای بیس محور اسدآباد ـ آجین به اتمام رسیده و این پروژه نیز آماده قیرپاشی و آسفالت است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در حوزه شهرستان اسدآباد نیز تعریض و بهسازی یک قطعه از محور داشبلاغ به سمت اسدآباد امسال آغاز شده که عملیات اجرایی آن در دست اقدام است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول