اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

پیشرفت 85 درصدی بزرگترین پروژه درون شهری آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی بزرگترین پروژه درون شهری آمل خبر داد.

پیشرفت 85 درصدی بزرگترین پروژه درون شهری آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در آئین افتتاح بزرگ‌ترین و سی‌ویکمین پارک محله این شهرستان بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد رشد، پیشرفت و آبادانی کشورمان هستیم.

وی با اعلام اینکه همه مردم جامعه در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر مسئول هستند، افزود: در سالروز گرامیداشت ایام دفاع مقدس باید دلیرمردی و رشادت مردم این سرزمین برای بیان اهداف و انگیزه حضور در جبهه‌ها بازگو شود.

اکبرزاده با اعلام اینکه در این شهرستان دو پروژه بسیار مهم را در دست اقدام داریم، تصریح کرد: 30 متری بافت فرسوده به نام خیابان سردار شهید احمد امین طبرسی بزرگ‌ترین پروژه سال 91 در این شهرستان محسوب می‌شود که با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال در ششم بهمن سال جاری به مناسبت هفته گرامیداشت حماسه اسلامی مردم آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این بلوار یک هزار و 200 متر طول دارد، گفت: در گزارش‌هایی که داده شده تاکنون بیش از 85 درصد پیشرفت کار را در آن شاهد هستیم.این خیابان با آزادسازی بافت‌های فرسوده پل ششم بهمن را به خیابان طالب آملی متصل می‌کند

نماینده عالی دولت در آمل با اعلام اینکه در مدت 9 ماهه باقی مانده از عمر دولت دهم باید با تلاش مدیران پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم، یادآور شد: از بین پروژه‌های مهر ماندگار استان مازندران که باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسد نیز دو پروژه بیمارستان 160 تختخوابی و بخشی از مسیر چهاربانده محور مواصلاتی هراز متعلق به این شهرستان است.

وی با اشاره به آغاز مهر ماه و فصل بازگشایی مدارس بیان داشت: با تلاش همه مسئولان آمادگی کامل را داریم تا با آماده کردن شرایط لازم به استقبال دانش‌آموزان این شهرستان برویم.

اکبرزاده یادآور شد: در مهر ماه امسال 60 هزار دانش‌آموز آملی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به سر کلاس‌های درس می‌روند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول