اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان خبر داد

پیشرفت 40 درصدی پروژه اردوگاه اسکان راهیان نور در خرمشهر

خبرگزاری فارس:‌ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در راستای بالا بردن کیفیت اسکان زائرین استان در مناطق عملیاتی جنوب اردوگاهی با ظرفیت 400 نفر در خرمشهر در دست احداث است که پیشرفت 40 درصدی دارد.

پیشرفت 40 درصدی پروژه اردوگاه اسکان راهیان نور در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در ستاد عالی پشتیبانی راهیان نور استان همدان اظهار داشت: در راستای بالا بردن کیفیت اسکان زائران استان در مناطق عملیاتی جنوب اردوگاهی با ظرفیت 400 نفر در خرمشهر در دست احداث است که پیشرفت 40 درصدی دارد.

وی ادامه داد: این طرح از مصوبات ستاد عالی راهیان نور استان در سال گذشته بود که با اختصاص اعتبارات و تسریع‌بخشی در این زمینه تا چند ماه آینده آماده افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از راهیان نور با عنوان یک حرکت ملی و ارزشی یاد کرد و اظهار داشت: حمایت و نقش‌آفرینی دستگاه‌ها در این زمینه باعث شده تا سالانه حدود 50 هزار نفر به این مناطق اعزام شوند.

وی خواستار مشخص شدن وظایف دستگاه‌ها در زمینه راهیان نور در ستاد عالی استانی و تشکیل جلسات مشابه در شهرستان‌ها شد.

آزادی همچنین پیشنهاد برگزاری شورای اداری استان در جنوب کشور برای بازدید از اردوگاه رزمایش را ارائه کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در تشریح عملکرد راهیان نور استان در سال 90 افزود: در سال 90 حدود 900 هزار دانش‌آموز به این مناطق اعزام شدند که سهم استان همدان 21 هزار نفر بود.

روح‌الله عروجی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی در استان تصریح کرد: در اسفند ماه سال گذشته در 12 دوره چهار روزه 4 هزار و 400 دانشجو به این مناطق اعزام شدند.

وی از اعزام 13 هزار و 98 نفر به عنوان اردوی راهیان نور اقشار، محلات، خانواده در سال 90 خبر داد و افزود: این تعداد زائر در 10 دوره چهار روزه به صورت متمرکز و غیر متمرکز به مناطق اعزام شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سهمیه دانش‌آموزان اعزامی از استان به این مناطق را در سال جاری 24 هزار نفر بیان کرد و اظهار داشت: در اسفندماه سال جاری نیز 6 هزار دانشجو در 12 دوره چهار روزه به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور اقشار، محلات، خانواده‌ها و سایر نیز با 25 هزار نفر در 10 دوره چهار روزه انجام خواهد گرفت.

سرهنگ عروجی در پایان سخنان خود از کسب رتبه نخست سپاه انصارالحسین(ع) استان در اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در سال 90 در بخش خواهران خبر داد و گفت: در بخش برادران نیز سپاه استان رتبه چهارم را کسب کرده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول