اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجستان خبر داد

پیشرفت 90 درصدی فاز نخست طرح تامین آب شرب شهر بجستان

خبرگزاری فارس: فرماندار بجستان گفت: فاز نخست طرح جداسازی آب شرب شهر بجستان از سایر مصارف خانگی پیشرفت 90 درصدی داشته است.

پیشرفت 90 درصدی فاز نخست طرح تامین آب شرب شهر بجستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد صولتی ظهر امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه یاد شده در اردیبهشت ماه سال گذشته توسط استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر فاز نخست طرح جداسازی آب شرب شهر بجستان از سایر مصارف خانگی، 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار بجستان با اشاره به اینکه در فاز نخست این طرح شبکه اختصاصی، احداث یک باب مخزن 500 متر مکعبی و 20 جایگاه برداشت آب لحاظ شده است، ادامه داد: در این راستا و برای این طرح مقرر شده است که از محل اعتبارات آبفای خراسان‌رضوی اجرا شود.

وی در رابطه هزینه‌های اجرای طرح گفت: هزینه اجرای این طرح پنج میلیارد ریال برآورد شده است که از طریق بخش دولتی و خصوصی تامین می‌شود.

فرماندار بجستان ادامه داد: فاز دوم پروژه یادشده تامین آب شرب شهر بجستان شامل تهیه و نصب آب شیرین کن و دستگاه‌های الکترونیکی برداشت آب است.

 وی با بیان اینکه باید طبق سیاست‌های وزارت نیرو و از طریق عقد قرارداد با بخش خصوصی رفتار شود، گفت: سیاست‌های تشویقی وزارت نیرو و آبفای استان سبب افزایش رغبت بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول