اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

اهانت به پیامبر پس‌‌لرزه‌ پیشرفت‌های اسلام در اجلاس نم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: اهانت به پیامبر گرامی اسلام از پس‌لرزه‌های پیشرفت‌های علمی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و برگزاری موفق اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران ناشی می‌شود.

اهانت به پیامبر پس‌‌لرزه‌ پیشرفت‌های اسلام در اجلاس نم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب در زنجان، اظهار کرد: دولت‌های نهم و دهم فرهنگی‌ترین دولت در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات شایسته و قابل تقدیری در استان انجام شده است، افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی موثر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه اهانت به پیامبر گرامی اسلام از پس‌لرزه‌های پیشرفت‌های علمی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و برگزاری موفق اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران ناشی می‌شود، افزود:‌ بعد از فروپاشی جهان شرق امروز نوبت فروپاشی نظام غرب است.

وی با بیان اینکه امروز افتخار نظام جمهوری اسلامی احیای گفتمان بین ملت‌ها است، افزود:‌ دولت مورد تایید مقام معظم رهبری با احیای گفتمان ملت‌ها، فصل جدیدی را برای ارتباط با ملت‌ها آغاز کرده است.

احمدی با اشاره به روز شعر و ادب فارسی شهریار را از شاعرانی برجسته و تاثیرگذار در زمینه توسعه شعر در کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشمندان 25 تا 30 ساله در نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌د‌رخشند، افزود: پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور در جهان بی‌نظیر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت توجه به فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر چه فعالیت‌های مفیدی در این زمینه انجام شده است اما ضروری است اقدامات مناسب‌تری انجام شود.

وی با بیان اینکه تابلوی معرفی استان زنجان در حال حاضر در حال طراحی است، افزود: این تابلو شامل هویت‌هایی همچون پایتخت شور و شعور حسینی، 3 هزار شهید گلگون کفن، فیلسوفان و حکیمان، شهدای هسته‌ای، شهید فهمیده استان، شعر و شاعری، شهر غواصان دریادل و حرکت دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه حق فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه به خوبی ادا نشده است، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی از ضروریات جامعه است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول