اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

پیشرفت 95 درصدی ساختمان انتقال خون رودبار

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار از پیشرفت 95 درصدی ساختمان انتقال خون رودبار خبر داد.

پیشرفت 95 درصدی ساختمان انتقال خون رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن صبح امروز در جمع مسئولان اجرایی این شهرستان رودبار را یکی از منحصر به‌فردترین شهرستان‌های گیلان معرفی کرد و اظهار داشت: وجود بقاع متبرکه، جاذبه‌های گردشگری نظیر تپه مارلیک، سرو هرزویل و سد سفیدرود از جمله جاذبه‌های این شهرستان هستند.

وی استقرار دو اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اوقاف و امور خیریه را از اقدام‌های انجام گرفته در دو سال اخیر عنوان کرد و گفت: رودبار با وجود دارا بودن جاذبه‌های گردشگری و بقاع متبرکه از وجود این دو اداره بی‌بهره بود که با پیگیری فرماندار، نماینده و ائمه جمعه اداره‌های مذکور راه‌اندازی شدند.

این مسئول، از پیشرفت 95 درصدی ساختمان انتقال خون رودبار خبر داد و گفت: ساختمان انتقال خون رودبار در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه، رودبار با دارا بودن شهرک‌های صنعتی یکی از قطب‌های صنعتی گیلان به شمار می‌رود، ابراز کرد: مراحل ساخت اداره استاندارد رودبار نیز در این شهرستان آغاز شده است و به‌زودی احداث آن به پایان می‌رسد.

موذن، ساخت دفتر خبری صدا و سیما را از دیگر پروژه‌های در دست ساخت رودبار عنوان کرد و افزود: دفتر خبری صدا و سیمای رودبار پس از چند سال بلاتکلیفی از سال 89 مراحل ساخت خود را آغاز کرده و اکنون از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

وی از راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در رودبار و لوشان خبر داد و یادآور شد: با پیگیری‌های انجام گرفته شبکه دیجیتال در شهرهای رودبار و لوشان راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار رودبار، اجرای خط انتقال لوله گاز، آزاد راه، راه‌آهن و... را از پروژه‌های ملی در دست اجرای سطح شهرستان رودبار عنوان کرد و متذکر شد: اجرای پروژه‌های ملی در مناطق مختلف این شهرستان بر اهمیت و موقعیت رودبار می‌افزاید.

وی به اجرای پروژه روکش آسفالت شهر رودبار اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت شهر رودبار پس از یک دهه با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان آسفالت می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول