اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

فرهنگ ایثارگری مهم‌ترین عامل محرکه پیشرفت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: تفکر انقلابی و فرهنگ ایثارگری مهم‌ترین عامل محرکه پیشرفت جامعه است.

فرهنگ ایثارگری مهم‌ترین عامل محرکه پیشرفت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مشورتی با معتمدان معین ایثارگران این شهرستان رشت با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و ایام هفته دفاع مقدس با اشاره به ضرورت برپایی چنین جلساتی اظهار کرد: حتی خارج از این شورا نیز وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم که در خدمت جامعه ایثارگران باشیم.

وی برگزاری این جلسات را تلنگری برای یادآوری مقام والای خانواده شهدا و رسیدگی و توجه به برطرف کردن مشکلات آنها دانست.

این مسئول با بیان اینکه امروز ایثارگران و خانواده شهدا نزدیک‌ترین و وفادارترین افراد به نظام هستند، خاطرنشان کرد: وجود ایثارگران در جلسات موجب جلای روح مسئولان و اطمینان قلوب ایشان است.

وی ابراز کرد: با وجود گذشت سه دهه از انقلاب و جان‌فشانی ایثارگران، قابل قبول نیست که این بزرگ‌مردان هنوز درگیر مسایل و مشکلات اولیه باشند و ما باید با تمام قوا این سخن امام را که فرمودند «نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند» را سرلوحه خدمت به ایثارگران قرار دهیم.

عظمتی با تاکید بر اینکه امروز هیچ عزتی بالاتر از خدمت به ایثارگران وجود ندارد و تفکر انقلابی و فرهنگ ایثارگری مهم‌ترین عامل محرکه پیشرفت جامعه است، یادآور شد: شنیدن خبر فوت پدر شهید غم‌انگیز است.

خانواده‌های شهدا و ایثارگران در ادامه جلسه مذکور به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند که عمده مشکلات آنها برگزاری مراسم یادبود شهدا، مناسب‌سازی محیط برای استفاده جانبازان، اشتغال فرزندان شهدا، آگاهی ایثارگران از قوانین ایثارگری، فراهم کردن شرایط مناسب برای درمان ایثارگران و دیدار با والدین شهدا بود.

ا‌نتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول