اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان:‌

پیشرفت‌های علمی و فرهنگی جامعه مدیون دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پیشرفت‌های مختلف جامعه در زمینه‌های علمی و فرهنگی جامعه مدیون دوران دفاع مقدس است.

پیشرفت‌های علمی و فرهنگی جامعه مدیون دوران دفاع مقدس است

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ دوران دفاع مقدس به عنوان دورانی سرشار از خاطره و عزت برای ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوران مردم با ایثارگری همه توان خود را برای مقابله با دشمنان به کار گرفتند، افزود: در طول این دوران حتی وجبی از خاک کشور کم نشد.

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی عراق ایستادگی کردند، افزود: حمایت و پشتیبانی مردم از جبهه‌های حق علیه باطل نیز بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه در این دوران دشمنان به مطامع خود دست نیافتند، افزود:‌ به برکت رهبری داهیانه امام خمینی (ره) دوران دفاع مقدس به خوبی طی شد.

صمدی برای ضرورت پاسداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در این دوران همه افراد جامعه از کودک و جوان و سالخورده حضور داشته و به خوبی نقش خود را ایفا کردند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سرشار از ارزش‌های مقدس بود که رزمندگان می‌آفریدند، افزود: باید این ارزش‌ها به نحو مطلوبی به جامعه عرضه شود.

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان دوران دفاع مقدس را تابلوی زیبایی از ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم دانست و گفت:‌ پیشرفت‌های جامعه امروز مدیون ایثارگری‌های رزمندگان در این دوران بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان با تبعیت از امر رهبر و ولایت به نحو مطلوبی در این دوران ایثارگری کردند، خاطرنشان کرد: ایثارگری رزمندگان موجب پیروزی در این دوران شد.

صمدی با اشاره به تحریم های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: با همیاری مردم همه مشکلات جنگ حل می‌شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با رهبری امام خمینی (ره) مشکلات داخلی کشور نیز در این دوران به نحو مطلوبی حل می‌شد، خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر حل مشکلات جنگ، مشکلات داخلی نیز مورد توجه بود.

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید این فرهنگ غنی برای هدایت جامعه به سوی ارزش‌های انسانی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ غنی ایثار و شهادت موجب تعالی جامعه می‌شود، افزود: پیشرفت‌های مختلف جامعه مدیون ایثارگری‌های رزمندگان است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول