اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

دفاع مقدس به پالایشگاه انسان‌سازی تبدیل شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: دفاع مقدس به پالایشگاه انسان‌سازی تبدیل شد و انسان‌های مهذب از دل جبهه‌ها بیرون آمدند.

دفاع مقدس به پالایشگاه انسان‌سازی تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از ویژگی‌های مهم مؤمنان و مسلمانان واقعی است و همواره باید تقوا را رعایت کنیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت رستگار و سربلند باشیم باید از دروغ و ریا و غیبت و سایر گناهان کبیره دوری کنیم و پرهیزگار باشیم.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هدف دشمن از آغاز جنگ تحمیلی، نابودی انقلاب اسلامی بود که البته خوشبختانه توانایی این کار را پیدا نکردند و تیر دشمن به سنگ خورد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در واقع به پالایشگاه انسان‌سازی تبدیل شد و انسان‌های مهذب از دل جبهه‌ها بیرون آمدند.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم که اکثر خادمان کاردان و دلسوز این ملت، همان انسان‌های وارسته دوران جبهه و جنگ هستند و این بسیار مهم است.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: رزمندگان اسلام علیرغم اینکه کشورهای شرق و غرب از دادن سلاح و حتی نیروی انسانی به عراق دریغ نمی‌کردند، مردانه ایستادند و بر دشمن فایق آمدند.

هاشمی‌نژاد گفت: به قول حضرت امام خمینی (ره) ما در جنگ تحمیلی ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم و باید به صبر و استقامت رزمندگان و خانواده آنها افتخار کرد.

وی با اشاره به دهه کرامت نیز اظهار داشت: دهه کرامت باید مراسمات ویژه این ایام با کیفیت مطلوبی برگزار شود و نباید کوتاهی کنیم.

امام جمعه عسلویه همچنین با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) افزود: هراس از اسلام‌گرایی و خیزش‌های اخیر از مهم‌ترین عوامل این اهانت‌ها بوده و دشمنان می‌ترسند که کشورهای غربی نیز مسلمانان را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول