اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فومن:

اهداف دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت فومن گفت: در هفته دفاع مقدس باید اهداف جنگ برای جوانان تبیین شود.

اهداف دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن حجت‌الاسلام حامد رنجبر امروز در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه (س) کریم اهل بیت و از بانوان بزرگ دنیای اسلام و خاندان عصمت و طهارت است.

وی تصریح کرد: احادیث حضرت معصومه (س) در سلسله انبیا قرار دارد که جایگاه علمی این بانو را مشخص‌تر می‌کند.

خطیب موقت فومن زیارت حضرت معصومه (س) را مورد تاکید و سفارش بزرگان دین دانست و گفت: در باره فضیلت زیارت حضرت معصومه (س) سفارش زیادی از ائمه شده است که امام رضا (ع) زیارت معصومه (س) در قم را مانند زیارت خود در مشهد اعلام کرد و امام جواد (ع) بهشت را پاداش کسانی می‌داند که عمه خود حضرت معصومه (س) را در قم زیارت کنند.

رنجبر تصریح کرد: شاخصه اصلی شیعه و محب معصومین معرفت به انبیای الهی است و اگر می‌خواهیم که به  انبیا اظهار ارادت کنیم و شیعه امیرالمومنین (ع) باشیم امر به معروف و نهی از منکر را در کار خود قرار دهیم و با دوستان امام علی (ع) دوست و با دشمنان او دشمن باشیم.

وی با تصریح بر اینکه هفته دفاع مقدس مناسبت بزرگ کشور است، ابراز کرد: دفاع مقدس دوران درد و رنج ملت ایران و از سوی دیگر دوران عزت، سرافرازی و ایستادگی ایران اسلامی در برابر ظلم است و درسی که ملت ایران از ایستادگی هشت ساله دوران دفاع مقدس گرفته گویای این نکته از بیانات رهبر معظم انقلاب است که می‌فرماید می‌توان بدون آنکه در زیر چتر شرق و غرب بمانیم به طور مستقل به حیات با عزت خود ادامه دهیم.

امام جمعه موقت فومن ادامه داد: در هفته دفاع مقدس کسانی که خاک خورده جنگ و جبهه بوده و سرمایه انقلاب و اسلام هستند به میدان بیایند و مسئولان نیز فضا را برای آنها آماده کنند که رشادت‌ها و دلاوری رزمندگان اسلام برای جوانان ترسیم و اهداف جنگ برای آنها تبیین شود و با آسیب‌شناسی برنامه‌ها رویکردهای مناسبی برای گرامیداشت این هفته بزرگ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دفاع از دین اسلام ملت ایران را به میدان جنگ فرستاد، افزود: تاریخ بهترین آیینه است که می‌توان واقعیت دفاع از حق و باطل را در جنگ هشت ساله ایران اسلامی در مقابل مزدوران پیدا کرد.

رنجبر توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و ساخت فیلم موهن را موجب انزجار هر انسان آزاده‌ای دانست و یادآور شد: در هیچ مکتبی جسارت به انبیا وجود ندارد و در مکتب حیات بخش اسلام به هیچ کدام از ادیان بی‌احترامی نشده و حتی یکی از رموز پیشرفت دین اسلام را احترام به تمام ادیان و فرقه‌ها می‌دانند.

وی دلیل این اقدام شیطانی استکبار جهانی و توهین به پیامبر (ص) را نشان دهنده حرکت رو به جلو و پیشرفت کشورهای اسلامی و درماندگی دشمنان اعلام کرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول