اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

رمز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس ولایتمداری آنان بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: رمز پیروزی و موفقیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس ولایتمداری آنان بود.

رمز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس ولایتمداری آنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی پیش از ظهر امروز در آیین سان و رژه نیروهای مسلح شهرستان بروجرد در میدان تختی این شهر گفت: دفاع مقدس حادثه‌ای مهم و تأثیر گذار در تاریخ ایران اسلامی است که حاوی درس‌های مهمی برای ملت ایران و جهانیان است.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های بزرگ کشور در سایه مقام عظمای ولایت و رهبری است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به واسطه ولایت و رهبری تثبیت شده است.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به الگوگیری کشورهای آزادی‌خواه جهان از دفاع مقدس در ایران اسلامی گفت: امروز ملت‌های مسلمان با به راه انداختن موج بیداری اسلامی در جهان درس ایستادگی و مقاومت را از رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گرفته‌اند.

امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران به واسطه ایثار و از خود گذشتگی به دشمن اجازه ندادند که نقشه‌های شوم و شیطانی خود را با تحمیل جنگ علیه ایران عملی کند.

وی اظهار داشت: دشمنان با تحمیل جنگ به دنبال متزلزل کردن انقلاب اسلامی ایران بودند، ولی با دفاع جانانه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران روبرو شده و شکست خوردند. دشمنان ایران اسلامی در زمان دفاع مقدس دریافتند که ملت ایران هرگونه تجاوز و تهدید را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

حجت الاسلام ترابی افزود: بیداری اسلامی ثمره و دستاورد انقلاب اسلامی ایران است و این موضوع استکبار جهانی را با ترس و وحشت روبرو کرده است.

این گزارش حاکیست نیروهای مسلح بروجرد با رژه از مقابل کلام الله مجید و جایگاه مسئولان بار دیگر عزم و اراده خود را در دفاع از ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

بنابراین گزارش یگان‌های موتوری ارتش و سپاه نیز با به نمایش گذاشتن انواع و اقسام ادوات جنگی خود از مقابل جایگاه عبور کردند.

در آیین رژه نیروهای مسلح شهرستان بروجرد علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد، بیرانوند امام جمعه اشترینان و مهدی پازوکی سرپرست فرمانداری بروجرد به همراه مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول