اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

دفاع مقدس گنجینه ارزشمند ایرانیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند ایرانیان است.

دفاع مقدس گنجینه ارزشمند ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام رحیمی ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه ابهر اظهار کرد: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی است که مرور مستمر آن نه تنها موجب تکرار و کسالت نیست، بلکه با هر بار بازخوانی، جلوه دیگری عیان کرده و منشا هدایت و راهنمایی انقلابیون و توده‌های ملت می‌شود.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس جزء شرافت و کرامت ایران است و ما باید از این مناسبت و درس‌ها و عبرت‌های آن مثل جان خودمان محافظت کنیم.

امام جمعه ابهر گفت: نخستین درس دفاع مقدس این است که همه هوشیار باشیم  چراکه در همه شرایط  دشمن در کمین است.

وی دومین درس دفاع مقدس را ایمان به خدا، شجاعت و اراده قوی و روحیه ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: سومین درس و عبرت دفاع مقدس این است که فتنه‌گران داخلی همواره زمینه‌ساز تجاوز بیگانگان و دشمنان خارجی هستند.

حجت‌الاسلام رحیمی درس بعدی دفاع مقدس را در صحنه بودن مردم عنوان کرد و افزود: هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند به مملکت آسیب بزند چرا که مردم و ملتی که پایبند به اصول و ارزش‌ها هستند، از ارزشهای جامعه مثل آبروی خود محافظت می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اعلام انزجار و تنفر از ساخت فیلم رکیک و شنیع و حمایت‌کنندگان از این جنایات افزود: قطعا این حرکات سخیف بر رشد اسلام‌گرایی در جهان می‌افزاید.

امام جمعه ابهر در ادامه از وضعیت بحرانی سوریه ابراز تاسف کرده و گفت: متاسفانه دشمنان دست به دست هم داده‌اند و پیوند نامبارکی بسته‌اند تا سوریه را ساقط کنند که امید است با دعای مومنان و همت مردم حزب‌اللهی سوریه ناکام مانده و بینی دشمن متجاوز به خاک مالیده شود.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز تحصیلی و ضمن تقدیر و تشکر از این مربیان و اساتید به آنها توصیه کرد که جوانان و نوجوانان را همچون فرزند خود بدانند و با آموزش اصول دینی آنها در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول