اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس رسالتی سنگین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی رسالتی سنگین است.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس رسالتی سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: به وجود آمدن اعتماد به نفس، شکوفایی خلاقیت‌ها، به وجود آمدن تفکر و اندیشه بسیجی، رشد باورهای دینی و فضائل اخلاقی، رسوا شدن دشمنان، آزمون کارآمدی نظام، شکسته شدن ابهت پوشالی استکبار، تثبیت نظام جمهوری اسلامی، گسترش وحدت و انسجام ملت ایران و در نهایت به وجود آمدن بیداری اسلامی در منطقه از جمله آثار و برکات دفاع مقدس است.

وی در ادامه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی را از جمله رسالت‌های سنگین و از وظایف مهم انقلابی ملت ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی نام برد.

مسئول شورای فرهنگ عمومی در ادامه سخنان خود با محکوم‌کردن هتک حرمت رسول خدا در دو کشور آمریکا و فرانسه اظهار داشت: این توهین احمقانه عمق کینه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل، نفاق تعدادی از حاکمان کشورهای عربی، به بن بست رسیدن فرهنگ منحط غربی، هوشیاری، عظمت و انسجام مسلمانان جهان را آشکار ساخت.

وی ادامه داد: بسی جای تأسف است که حاکمان عربستان سعودی که خود را خادم‌الحرمین معرفی می‌کنند ولی با بی‌شرمی تمام حتی یک جمله علیه این توهین مطرح نکردند و این در حالی است که به کشور بحرین لشکرکشی کرده و برای براندازی مقاومت اسلامی علیه کشور سوریه با آمریکا و اسرائیل هم‌داستان شده است.

امام جمعه خوی با دعوت نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند از مسلمانان می‌خواهد در تعامل با قرآن تقوا داشته باشند و از احکام آن پیروی کنند.

خطیب با نقل روایتی از امیرمؤمنان (ع) گفت: امام می‌فرماید درمان دردهای خود را از قرآن بخواهید، در سختی‌ها از آن یاری طلبید و در قرآن درمان بزرگ‌ترین بیماری‌ها یعنی کفر، نفاق، سرکشی و گمراهی وجود دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول