اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج کمر استکبار در فضای سایبری را شکست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان به ورود بسیجیان به فضای سایبری اشاره کرد و گفت: بسیج در جریان فتنه کمر استکبار در فضای سایبری را شکست.

بسیج کمر استکبار در فضای سایبری را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی در جلسه شورای عالی بسیج حقوقدانان گیلان اظهار کرد: اتفاق‌هایی که امروز در دنیا در حال شکل گرفتن است با هدایت و استکبار جهانی صورت می‌گیرد.

وی به تقابل استکبار با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: استکبار برای تقابل با انقلاب اسلامی از مخفی‌گاه خود خارج شده و نقاط ضعف آن مشخص شده است.

محمدی با بیان اینکه استکبار در گذشته هر منطقه‌ای را اعلام می‌کرد پس از مدتی آن منطقه تصرف می‌شد، تصریح کرد: استکبار جهانی از بدو انقلاب اسلامی تفکر امام (ره) را مقابل خود می‌بیند اما نتوانسته با جمهوری اسلامی ایران وارد نبرد تمام‌عیار شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان اطاعت از ولایت رزمندگان را عامل بازدارندگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام سیلی محکمی در دوران دفاع مقدس به استکبار زدند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی ضربه سختی از انقلاب اسلامی دریافت کرده است و تمام منابع خود را برای تقابل با آن هزینه می‌کند.

محمدی با اشاره به اینکه آمریکا برای همراه کردن کشورهای منطقه به آنها باج می‌دهد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها نسبت به رابطه با آمریکا در حال تجدید نظر هستند و حاضر نیستند مستعمره آمریکا باشند و این امر نتیجه تفکر امام (ره) در عرصه جهانی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به عدم شکست‌ناپذیری استکبار جهانی در تقابل با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تفکر امام (ره) در قالب حمایت از کشورهای مظلوم عرضه شده است و ملت‌ها آن را می‌پذیرند.

وی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نیست، بیان کرد: انقلاب اسلامی تفکر امام (ره) و بسیجی را به دنیا ارائه می‌کند.

محمدی رهنمودهای مقام معظم رهبری در جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی را موثر خواند و ابراز کرد: مقام معظم رهبری با مدیریت خود کشور را از کنار جنگ‌های مختلف در منطقه عبور داده و انرژی انقلاب در دفاع از محرومان و مظلومان مصرف شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام (ره) مشق بصیرت و ولایتمداری را ابتدای انقلاب اسلامی به مردم ایران آموخت، یادآور شد: اتفاق‌های ابتدای انقلاب فرصت بزرگی برای آزمون ملت ایران بوده و امام (ره) در موضوع بنی‌صدر با درخواست مردم او را عزل کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران با رهبری امام (ره) خواص را کنار زدند و به صورت مستقیم به ولی امر مسلمین رجوع کردند.

محمدی مردم ایران را ویژه نامید و اذعان کرد: رجوع مستقیم به ولی فقیه سبب ماندگاری انقلاب اسلامی شده است و این مسیر همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: بسیج در جریان فتنه کمر استکبار در فضای سایبری را شکست.

وی تصریح کرد: اگر استکبار در تقابل با انقلاب اسلامی پیچیده عمل می‌کند، نیروهای انقلاب نیز برای مقابله با دشمن باید پیچیده عمل کنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول