اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

دنیای استکبار در مسیر نابودی گام برمی‌دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: دنیای استکبار به عجز و ناتوانی رسیده و در مسیر نابودی گام برمی‌دارد.

دنیای استکبار در مسیر نابودی گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی در نشست با فعالان فرهنگی و هنری آبپخش با محکومیت فیلم ضد اسلامی آمریکایی صهیونیستی اظهار داشت: تولید فیلم اهانت‌آمیز به شخصیت پیامبر اکرم (ص) قلب تمامی مسلمانان جهان را مالامال از اندوه کرده است.

امام جمعه آبپخش این حرکت را ناشی از عجز و ناتوانی دنیای استکبار در برابر مسلمین دانست و خاطر نشان کرد: قطعا جنایت بزرگ و حرکت این قبطی بی‌دین با حمایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی صورت گرفته و ناشی از عجز و ناتوانی دنیای کفر و استکبار در برابر قدرت جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: عظمت جوانان جهان اسلام مانند سدی آهنین است که با عزم راسخ در برابر زیاده‌گویی‌های دنیای استکبار ایستادگی می‌کنند و دشمنان اسلام و سران دنیای استکبار این واقعیت را درک کرده‌اند که این سد آهنین از مبانی اعتقادی و آموزه‌های دین مبین اسلام شکل گرفته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه اقدامات این چنینی مستکبرین نابودی آنها را سرعت می‌بخشد، متذکر شد: دنیای استکبار برای مقابله با این سد آهنین و مبانی اعتقادی اقدام به این حرکت اهانت‌آمیز و قبیحانه کرده و مستکبرین عالم باید آگاه باشند که با این اقدام اهانت‌آمیز زمینه را برای نابودی خود هموار کرده‌اند.

امام جمعه آبپخش اذعان داشت: شعار دفاع از حقوق بشر حامیان این اقدام اهانت‌آمیز گوش جهانیان را کر کرده و با این اقدامات سئوال در ذهن مسلمانان و تمامی انسان‌های آزاده و آزادی‌خواه جهان ایجاد می‌شود که آیا توهین به مبانی اعتقادی یک و نیم میلیارد مسلمان جهان به معنای پایمال کردن حقوق بشر نیست.

رضایی تصریح کرد: حقوق بشری که مستکبرین عالم دم از آن می‌زنند حقوق بشر صهیونیستی و آمریکایی است و تنها هدف آن دفاع از منافع آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی گفت: به هیچ وجه حرکات ناشیانه دنیای کفر و استکبار نمی‌تواند مبانی اعتقادی امت اسلام و جوانان را تضعیف کند و تنها تفکر پوچی است که مستکبرین عالم در ذهن خود پرورانده‌اند.

امام جمعه آبپخش حرکات جهان اسلام در محکومیت این اقدام را پاسخی قاطع از جامعه جهان اسلام دانست و ابراز داشت: استکبار جهانی با این حرکت ناشیانه روند نابودی خود را سرعت بخشیده و امت اسلام را برای ایستادگی در برابر آنها محکم‌تر و مصمم‌تر کرده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول