اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

دفاع مقدس نماد مقاومت ایران در برابر استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس، نماد مقاومت و پایداری انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران در برابر کفر و استکبار جهانی است.

دفاع مقدس نماد مقاومت ایران در برابر استکبار جهانی است

نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سی و یکم شهریور ماه یادآور حماسه و ایثار غیور مردانی است که مشق سرخ عشق را بالای خاکریزها و خندق‌ها نوشتند و ایران اسلامی را تا ابد وام‌دار پرواز از خاکریز تا خدای خویش کردند.

وی تصریح کرد: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدا، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی‌ است که شبانه‌روز در سنگرهای حق علیه باطل مبارزه کرده و در این مسیر کوچک‌ترین تردیدی به دل راه ندادند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است»، ادامه داد: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌ریزی‌های کلان کشور مدنظر قرار گیرد.

مقدسی گفت: همه باید خود را مدیون دستاوردهای دفاع مقدس بدانند، اگر از دستاوردهای این عرصه غفلت کنیم قطعا تلاش دشمنان در نادیده انگاشتن هفته دفاع مقدس به نتیجه می‌رسد بنابراین ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان کشورمان که اینک نقش خطیری در پیشبرد انقلاب به عهده دارند، انتقال دهیم.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس تجلی مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول