اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری در مناظره با زیباکلام درباره دفاع مقدس:

جوانان ایران در جنگ هیمنه استکبار و صهیونیسم را شکستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: ‌جوانان این کشور به رهبری امام فرزانه، حماسه‌ای آفریدند که باعث تعجب همه سیاست‌مداران و نظامیان دنیا شد و هیمنه استکبار و صهیونیسم را شکستند.

جوانان ایران در جنگ هیمنه استکبار و صهیونیسم را شکستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مناظره صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و سردار محمد کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با حضور دانشجویان و جمعی از فعالان سیاسی مازندران عصر امروز  در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد.

محمد اسماعیل کوثری در مناظره با صادق زیباکلام اظهار داشت:‌ حماسه فرزندان مازندران در لشکر 25 کربلا را از نزدیک شاهد بودم.

وی تصریح کرد:‌ اگر ما امروز اینجا نشسته‌ایم و امنیت به طور کامل برقرار است، مدیون رزمندگان هستیم.

کوثری با بیان اینکه مشکلات وجود دارد و این طبیعی است، متذکر شد: ‌جوانان این کشور به رهبری امام فرزانه، حماسه‌ای آفریدند که باعث تعجب همه سیاست‌مداران و نظامیان دنیا شد و هیمنه استکبار و صهیونیسم را شکستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ کشور است، ادامه داد:‌ اگر امام نبود، خیلی مسئولان همان روزها دست‌ها را بالا برده بودند و امام فرمود ما می‌توانیم و دشمن را از خاک کشور بیرون می‌کنیم و این باعث شد همه جوانان حتی با دست‌های خالی به میدان بروند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول