اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قزوین:

اندیشمندان مسلمان شخصیت پیامبر اکرم را به جهان معرفی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: اندیشمندان جهان اسلام برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام باید سیره زندگی پیامبر اکرم (ص) را به همه جهان بیشتر معرفی کنند.

اندیشمندان مسلمان شخصیت پیامبر اکرم را به جهان معرفی کنند

حجت‌الاسلام علی قابل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون ساخت فیلم موهن توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اندیشمندان و متفکران جهان اسلامی باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و دفاع از ارزش‌های اسلامی در جهان ویژگی‌های اخلاقی پیامبر اکرم (ص) را بیشتر به مسلمانان جهان معرفی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: تعلیمات پیامبر اکرم (ص) برای مسلمانان جهان رحمت است و باید آنان با سیره و شیوۀ زندگی ایشان بیشتر آشنا شوند تا بتوانند از دستورات این پیامبر بزرگوار اسلام به نحو مطلوبی پیروی کنند.

قابل با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) عامل حرکت، نشاط، عزت و زنده بودن مسلمانان جهان است، بیان کرد: آنان باید با آشنایی بیشتر با معرفت این پیامبر بزرگوار اسلام بتوانند در ظاهر و باطن اعمالشان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی اقدامات مناسبی‌ انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه مسلمانان جهان احترام ویژه‌ای به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) می‌گذارند، خاطرنشان کرد: این پیامبر بزرگوار اسلام نقطه مشترک دینی و اعتقادی بین همه مسلمانان شیعه و سنی بوده و همین امر موجب افزایش وحدتشان شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سران کشورهای مستکبر با توهین به مقام شاخص پیامبر اکرم (ص) می‌خواستند وحدت مسلمانان جهان را سست کنند، ابراز کرد: آنان با انجام این اقدام موجب ارتقای بیداری مسلمانان جهان در برابر توطئه‌های استکباری غرب شدند.

ترس استکبار از افزایش بیداری اسلامی در جهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز کرد: بعد از فرآیند بیداری اسلامی در منطقه حساس خاورمیانه کشورهای مهمی از کنترل سران مستکبران جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل خارج شدند و همچنین پایگاه‌های بزرگ آنان در این منطقه سقوط کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس سران کشورهای مستکبر جهانی با توهین به اعتقادات مسلمانان و بی‌ارزش کردن اعتقادات دینی آنان راه را برای کنترل کشورها، از دست رفته دانستند و به خیال خودشان با انجام دادن این اقدام می‌توانند کنترل این کشورها را دوباره به دست آورند که هرگز به این هدف نمی‌رسند.

این مقام مسئول اضافه کرد: سران کشورهای استکبار جهانی با توهین به مقام شاخص پیامبر اکرم (ص) می‌خواستند عزت مسلمانان را در جهان تنزل دهند و اعتقادات آنان را سست کنند تا دین اسلام در میان آنان کم‌رنگ شود که این هدف با بصیرت مسلمانان جهان محقق نشد.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی که به دست مردم در منطقه خاورمیانه رخ داده امتداد انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: روزبه‌روز حجم فرآیند این بیداری در این منطقه افزایش می‌یابد و همین امر موجب دلهره و ترس سران کشورهای مستکبر شده است که این نشان‌دهنده اهمیت، خیزش و پیروزی این بیداری اسلامی در جهان است.

قابل با اشاره به اینکه سران کشورهای مستکبر از جمله آمریکا با تسخیر کردن عراق باور کرده بودند که همه چیز مطابق اهدافشان پیش می‌رود، بیان کرد: این سران حتی تصمیم گرفته بودند که آیات جهاد را از کتاب‌های درسی این کشور حذف کنند تا بتوانند تسخیر فکری نیز بر مردم داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: مردم عراق نیز با انسجام و وحدت یکدیگر در برابر توطئه‌های آنان ایستادند و جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های استکبار دادند.

ضعف قدرت سیاسی کشورهای مستکبر در برابر کشورهای اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: توهین کشورهای مستکبر جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در فیلم موهن نشان از ضعف قدرت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آنان در برابر کشورهای اسلامی است.

قابل با اشاره به اینکه ایران با برگزاری اجلاس جنبش غیر متعهد توانست قدرت خود را در مقابل دنیا نمایش دهد، بیان کرد: سران کشورهای مستکبر جهانی برای کم‌رنگ کردن قدرت ایران و همچنین کم اهمیت جلوه دادن این مسئله در دنیا با ساخت فیلم موهن اقدام به توهین به مقام شاخص پیامبر اکرم (ص) کردند تا قدرت و عزت مسلمانان ایران را در نظر مردم دنیا متزلزل کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم ایران در هر زمان توطئه‌های دشمنان اسلامی از جمله توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را نقش بر آب کردند و جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های آنان می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: باید عاملان جنایت توهین به مقام شاخص پیامبر اکرم (ص) که دل ملت‌های مسلمانان را به درد آورد، مجازات شدیدی شوند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول