اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

منطق پیامبر(ص) عمیق و منطبق بر فطرت پاک انسان‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عظمت منطق پیامبر اعظم(ص) عمیق، فراگیر و منطبق بر فطرت پاک انسان‌ها است.

منطق پیامبر(ص) عمیق و منطبق بر فطرت پاک انسان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست درس اخلاق مدیران استان با اشاره به انتشار فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر(ص) بزرگ‌ترین شخصیت عالم وجود است که هیچ فردی اجازه ندارد به این شخصیت بزرگ و نورانی اهانت کند.

وی تصریح کرد: عظمت منطق پیامبر اعظم(ص) عمیق، فراگیر و منطبق بر فطرت پاک انسان‌ها است و اگر امروز می‌بینیم چنین فیلمی از سوی دشمنان اسلام ساخته و منتشر می‌شود بدون شک ناشی از ترس و دلهره دشمنان از این منطق و اشعه آن در سطح جهان است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه سازندگان فیلم معصومیت مسلمانان هدفی جز ایجاد جنگ و آشوب بین ادیان مختلف ندارند بیان داشت: قطعا صفات ناشایستی که دشمنان در این فیلم به حضرت محمد(ص) نسبت داده‌اند، در وجود خود سازندگان این فیلم وجود داشته و عملکرد خود سازندگان فیلم را به تصویر کشیده است.

دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه پیامبر(ص)، رسول صلح ، آزادی، انسان دوستی و ایمان است، بیان کرد: امروز دشمنان تلاش می‌کنند با توهین به ارزش‌های مقدس دین مبین اسلام، قرآن و پیامبر آتش دشمنی را بین ادیان مختلف شعله‌ور کنند، در حالی که نمی‌دانند با این اقدامات تنها موجب وحدت و اتحاد بیشتر آن‌ها می‌شوند.

وی ادامه داد: نظام سلطه، غرب و رژیم منحوس اسرائیل غاصب همواره مروج اعمال و رفتارهای ناپسند در جهان بوده که کشورهای مسلمان باید با اخلاق اسلامی خود بکوشند زمینه گسترش دین اسلام را در جهان فراهم سازند و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول