اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

گسترش اسلام موجب هتاکی بر پیامبر اعظم (ص) شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با تقبیح توهین به پیامبر اعظم گفت: گسترش روزافزون اسلام موجب هتاکی بر پیامبر اعظم (ص) است.

گسترش اسلام موجب هتاکی بر پیامبر اعظم (ص) شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری‌خطیر ظهر امروز در جلسه مشترک مدیران و مربیان قرآنی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های قرآنی سوادکوه، گفت: شاخص‌های فعالیت قرآنی سوادکوه به منظور افزایش کیفیت فعالیت‌ها تعیین شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به اهانت اخیر فیلم‌ساز صهیونیستی و آمریکایی به ساحت پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: گسترش اسلام و قرآن موجب تشدید توهین و هتاکی به ارزش‌های این دین است.

وی با تاکید بر اینکه اسلام بر پایه خرد، منطق و عقل استوار است، خاطرنشان کرد: غرب به دلیل خوی سلطه‌گری و استبدادی خود، حرفی برای گفتن ندارد و به هتاکی و توهین به مقدسات روی آورده و چاره‌ای جزء وحشی‌گری و بربریت ندارد.

مؤلف شش جلد کتاب با موضوع‌های غدیر، اسلام، شیعه و عفاف با اشاره به تاکیدات کارشناسان غربی در ارتباط با جامع بودن قرآن کریم، گفت: قرآن و آموزه‌های دینی همواره پویا و سعادت‌بخش بوده است.

ذاکری‌خطیر به وظایف مسلمین در برابر توهین به پیامبر خاتم (ص) اشاره کرد و یادآور شد: تبیین احکام اسلامی و انعکاس چهره زیبای پیامبر اعظم به جهانیان، عدم توهین به پیامبران سایر ادیان، نشان‌دادن اتحاد و همبستگی مسلمانان، بیان خشم به توهین‌کنندگان و ابراز وجود مسلمانان در برابر دشمنان از راهکارهای ما برای مقابله با توهین‌کنندگان است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول