اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قصه‌گوی روسی شرکت‌کننده در جشنواره قصه‌گویی رضوی:

شناخت سیره پیامبر اکرم(ص) در زندگی اثرگذار است

خبرگزاری فارس: قصه‌گوی روسی حاضر در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی گفت: شناخت سیره پیامبر اکرم(ص) در زندگی ما اثرگذار بود.

شناخت سیره پیامبر اکرم(ص) در زندگی اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرگی مارکوس ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با ابراز خرسندی از حضور قصه‌گویان خارجی در جشنواره رضوی، اظهار داشت: وقتی با اسلام آشنا می‌شویم انسان‌های بزرگی را درک کرده که نمونه آن حضرت محمد رسول الله(ص) است.

وی یادآور شد: محمد(ص) مردم را با قرآن آشنا کرد و درس‌های زیادی از این کتاب آسمانی آموختیم که در زندگی ما اثرگذار بوده است.

سرگی مارکوس با اشاره به اینکه پس از پیامبر رشته دین منقطع نشد، تصریح کرد: سلسله ترویج دین از طریق دیگر امامان در دنیا فراگیر و مسلمانان به ائمه اطهار (ع) و ایرانیان به وجود امام رضا(ع)  افتخار می‌کنند.

این قصه گوی روسی ادامه داد: حضور امام رضا(ع) در کشور ایران از نظر معنوی اثرگذار است.

قصه‌گوی رضوی از کشور روسیه قصه‌گویی در کشور ایران را از غنای فرهنگی بالایی دانست و متذکر شد: قصه‌گویی ابزاری برای تربیت فرزندان است و بهتر است والدین برای بچه‌ها قصه بگویند چون حسی که از  پدر و مادر به فرزند انتقال داده می‌شود در یادگیری اثر دیرتر است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول