اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

رویکرد قرآنی آموزش و پرورش، دانش‌آموز متعهد تربیت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد بر طرح تحول در آموزش و پرورش و توجه به قرآن در این نظام آموزشی تاکید کرد و گفت: به طور حتم این رویکرد آموزش و پرورش سبب تربیت دانش‌آموز متعهد می‌شود.

رویکرد قرآنی آموزش و پرورش، دانش‌آموز متعهد تربیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم بابایی در آیین این هفته نماز جمعه مرکز خراسان‌شمالی اظهار کرد: نظام تحول آموزش و پرورش در این مسیر حرکت کرده تا در کنار تخصص، افراد متعهدی تحویل جامعه شود.

وی با تاکید بر اینکه تخصص بدون تعهد برای جامعه نفعی ندارد، تصریح کرد: نظام اسلامی بیشترین ضربه را از همین ناحیه خورده است.

خطیب جمعه بجنورد همچنین با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از فرهنگیان خواست تا در کنار درس به مسائل فرهنگی و تربیتی دانش آموزان هم توجه کنند.

وی تاکید کرد: باید آموزش در کنار پرورش بوده تا علم و دانش توام با اخلاق و معنویت همراه باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان‌شمالی یادآور شد: اگر پیشرفت علمی و دانش‌اندوزی در نظام با این دو مؤلفه همراه شود، یقیناً کشور به پیشرفت و تعالی خواهد رسید.

وی همچنین درباره اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به اینکه نخستین بار است که این تحولات پس از انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش انجام می‌شود امیدوارم ثمرات خوبی برای نظام آموزش و پرورش و دانش‌آموزان به همراه داشته باشد.

حجت‌الاسلام یعقوبی هفته دفاع مقدس را هم گرامی داشت و گفت: جنگ تحمیلی برکات زیادی برای نظام اسلامی داشته و سبب بیمه شدن نظام اسلامی در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ارج نهادن به دلاوری‌های ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس است.

خطیب جمعه بجنورد گفت: دفاع مقدس میراث گران‌بهای امام، شهیدان، ایثارگران و آزادگان برای پاسداری از اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول