اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

اهانت به پیامبر رحمت نتیجه احساس نابودی غرب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: استکبار جهانی و غرب گسترش روزافزون اسلام را برنمی‌تابند چراکه آن را زمینه نابودی خود می‌دانند لذا با اهانت به پیامبر و مقدسات مسلمانان می‌خواهند مانع از حاکمیت اسلام بر جهان شوند.

اهانت به پیامبر رحمت نتیجه احساس نابودی غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: برنامه‌های دشمنان اسلام جز توحش و زورگویی چیز دیگری نیست و اهانت آنها به پیامبر(ص) الگو و اسوه مسلمانان و سوزاندن قرآن مصداق بارز این ادعاست.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان نسبت به پیامبر و مقدسات دین مبین اسلام مودت دارند و نسبت به دشمنی‌های استکبار و غرب علیه دین اسلام و ارزش‌های آن بی‌تفاوت نخواهند بود و به همین دلیل پس از اهانت آنها به پیامبر اسلام(ص) در سراسر جهان واکنش نشان دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان یادآوری کرد مسلمانان به دنبال مواضع شیطانی غرب به صحنه آمده و با ابراز احساسات خویش نسبت به بزرگان دین اسلام، لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازند تا جایی که برخی از غیرمسلمانان در کشورهای دیگر پس از این اتفاقات با مطالعه دقیق و روشن شدن از زوایای اسلام به این دین مقدس می‌‌گروند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی از پیامبر بزرگ اسلام به عنوان بالاترین انسان‌ها در عالم هستی یاد کرد و افزود: پرچم این پیامبر رحمت و مهربانی در جهان به اهتزاز در می‌آید و دین اسلام بر جهان حاکم خواهد شد.

وی همچنین به بحث وهابیت اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی با سوءاستفاده از افراد وهابی با برچسب مسلمان نسبت به کشتن مسلمانان اقدام می‌کند و بعد از آن به عنوان اختلاف در بین مسلمانان و کشتار همدیگر بهره‌گیری می‌نماید.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان خطاب به دشمنان و استکبار جهانی گفت: مردم جهان می‌دانند که مسلمانان تنها در برابر کفر می‌جنگند و هیچ وقت نسبت به کشتن برادر خود اقدام نکرده و نسبت به اهانت به مقدسات و مسائل دین بی‌تفاوت نخواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش دشمنی استکبار و رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی را یادآور شد و پیشرفت‌های ملت در ابعاد مختلف و همچنین عدم وابستگی به آنان را از دلایل دشمنی‌های خصمانه استکبار خواند.

حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: دشمنان ارتقای سطح توانمندی‌های ایران در عرصه‌های نانو، هسته‌ای، دارو، نظامی و سایر موارد را برنمی‌تابند لذا می‌خواهند به هر طریقی دید جهان را نسبت به این کشور اسلامی منحرف کنند.

وی همچنین با یادآوری دهه کرامت، گفت: حاجت گرفتن در دعاها منزلت و جایگاه بزرگان دین را می‌رساند و باید این دهه را گرامی بداریم و با تمام توان از این دهه استقبال و ارادت خویش را به اهل بیت پیامبر گرامی اسلام(ص) و به ویژه امام رضا(ع) نشان دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در پایان خواستار توجه به فضاهای معنوی استان و توسعه آنها شد و تحقق این مهم را زمینه‌ای برای جذب گردشگران مذهبی و نیز معرفی بیشتر استان کردستان و میزان ارادت مردم این استان به پیامبر و اهل بیت عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول