اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

موساد از قدرت سیستم اطلاعاتی ایران انگشت به دهن مانده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: سیستم جاسوسی رژیم صهیونیستی از قدرت سیستم‌های اطلاعاتی ایران در ردیابی و دستگیری عاملان ترور شهدای هسته‌ای انگشت به دهن مانده است.

موساد از قدرت سیستم اطلاعاتی ایران انگشت به دهن مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بشرویه اظهار کرد: در اسلام بر اهمیت پرداخت زکات و سود معنوی و برکاتی که به کشاورز و دامدار می‌رسد تاکید شده که آثار مثبتی در وضع زندگی و بهبود عدالت در جامعه دارد.

وی ادامه داد: کشاورزان و دامداران به پیروی از سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع)، با پرداخت زکات اموال خود را بیمه کرده و با صرف زکات برای کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت در اجر معنوی آن نیز شریک می‌شوند.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه مردم شهرستان بشرویه طبق آموزه‌های دینی در امور خیر و به ویژه پرداخت زکات پیشگام بوده‌اند، افزود: مردم بشرویه با وجود خشکسالی‌های اخیر، سال گذشته در جمع‌آوری زکات در کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 150 میلیون تومان زکات پرداخت کرده و در کمک‌رسانی به بازسازی عتبات عالیات نیز مقام دوم استان خراسان جنوبی را کسب کردند.

شمس‌الدین پرداخت زکات، عدالت و انصاف در حوزه مسائل اجتماعی و روابط خانوادگی، ازدواج، قرض دادن به یکدیگر، صدقه دادن، سلام کردن هنگام ورود به منزل، سحرخیزی، قرائت قرآن، احترام به بزرگ‌ترها، میهمانی دادن و داشتن فرزند دختر را از عواملی که سبب نزول برکت در زندگی می‌شود، عنوان کرد.

وی در خطبه دوم در معرفی مناسبت‌های هفته به شهادت شهدای هفتم تیر، شهید چمران، شهیدان بخارایی، صفارهرندی، نیک‌نژاد، امانی و شهدای حرم مطهر رضوی اشاره کرد و افزود: بمب‌گذاری در حرم مطهر امام رضا (ع) در روز عاشورا توسط گروهک منافقان و ضد انقلاب جسارت و بی‌احترامی بزرگی به اسلام و مسلمانان بود.

امام جمعه بشرویه تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره درصدد توطئه‌چینی و ایجاد فتنه برای تضعیف و براندازی نظام هستند و توطئه‌های آنان با توجه خداوند و سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شده است.

شمس‌الدین با اشاره به دستگیری عاملان ترور شهدای هسته‌ای ایران طی عملیاتی پیچیده و ورود به سیستم‌های جاسوسی صهیونیست تاکید کرد: هر کس با این انقلاب خصومت داشته باشد یقین بداند که خون شهدا پایمال نشده و نیروهای بسیجی به زودی او را ردیابی می‌کنند و دستگیری عاملان ترور، خبر خوشی برای ملت ایران است.

 

وی گفت: حتی موساد از قدرت سیستم‌های اطلاعاتی ایران، انگشت به دهن مانده است.

امام جمعه بشرویه فعالیت کشورهای غربی برای تحریم و ایجاد مانع در انرژی هسته‌ای ایران را خیالی واهی اعلام کرد و افزود: امروز ایران با کسب موفقیت در عرصه‌های هو‌افضا، نانو، سوخت هسته‌ای، تجهیزات نظامی و المپیادهای فیزیک، شیمی و ریاضی مستقل شده و تحریم‌های کشورهای غربی در روند پیشرفت و توسعه ایران تاثیری نداشته است.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول