اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

دفاع مقدس نقطه عزت ایران و اضمحلال استکبار است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هشت سال دفاع مقدس نقطه بزرگ عزت ایران و در مقابل اضمحلال و سرنگونی استکبار است.

دفاع مقدس نقطه عزت ایران و اضمحلال استکبار است

غلام عسگر کریمیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه رزمی - فرهنگی نمایشگاه طریق القدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: استکبار جهانی هنوز هم از هضم واقعه هشت سال دفاع مقدس عاجز است و معادله‌ای حل نشده در ذهن آنان باقی مانده است.

وی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس مکتب غنی درس‌آموزی برای ملت ایران بود که ما توانستیم امروز به این حد از ایستادگی و مقاومت برسیم.

این مسئول با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس به طور مستقیم با عراق و به طور مستقیم با 42 کشور دنیا در حال جنگ بودیم، افزود: تنها عاملی که سبب شد موفقیتی عظیم برای ایران رقم بخورد اعتقاد به وحدانیت الهی و باور قلبی به وعده خدا بود.

وی بیان داشت: امروز هم پس از گذشت 32 سال از دفاع مقدس هر جا نام ایران برده می‌شود در کنار آن طعم و بوی آزادگی و استقامت نیز به مشام می‌رسد و امروز اعلام می‌کنیم انقلاب‌های روی داده در جهان مرهون و نشأت گرفته از آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس ایران است.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه را به ویژه در بین نسل جوان بسیار مهم اعلام کرد و افزود: دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان ما با ایثارگری‌های دیروز است و توصیه می‌کنم این درس عبرت گرفتن‌‌ها هر روز اتفاق بیفتد.

کریمیان با بیان اینکه دفاع مقدس فرصت بالندگی و عزتی مضاعف را برای ایران فراهم آورد تصریح کرد: دستیابی ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، خودکفایی در ساخت و تولید سلاح، قرار گرفتن در ردیف هشت کشور برتر پزشکی دنیا و... همه از دستاورد این ایام عظیم است.

وی در پایان اظهار داشت: ضروری است نه تنها در ایام دفاع مقدس بلکه در همه روزها  به تبیین و بازگویی زوایای متنوع جنگ نابرابر عراق علیه ایران اقدام کنیم چرا که کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند این آموزه‌هاست.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول