اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

خیره‌سری‌های استکبار دامن آنها را گرفته است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خیره‌‌سری‌های نظام استکباری غرب دامن آنها را گرفته است چراکه آنها در هلاکت‌بارترین روزگار حیاتشان قرار دارند.

خیره‌سری‌های استکبار دامن آنها را گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در گردهمایی بسیجیان طلاب در اردبیل اظهار داشت: اقدام سخیف آمریکایی، صهیونیستی اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام نشان روشنی از جاهلیت امروزی بود چراکه نظام سلطه با متوسل شدن به ابزار ناسزا و فحش در قبال ادیان دیگر سعی می‌کنند از آزادی بیان و همچنین دموکراسی دروغین خود حمایت کرده و سخن به میان بیاورند.

وی با بیان اینکه آنها با خشم و عصبانیت از پیروزی ایران در اجلاس جنبش عدم تعهد به هر ابزاری متوسل می‌شوند تا ناکامیشان را جبران کنند، تصریح کرد: آنچه در این بین سبب خشم مضاعف آنها شده است همراهی بسیاری از کشورهای منطقه با سیاست‌های ایران است که به یقین این پشت کردن دول اسلامی به غرب را نیز از چشم ایران می‌بینند.

کاملی‌فر خاطرنشان کرد: هرگونه توهین به ساحت نبی مکرم اسلام به عنوان پاک‌ترین انسان خلق شده از سوی خداوند تا روزگار ما در حقیقت دهن‌کجی آنها به حقیقتی روشن است که نمی‌توانند نور عظمت اسلام و پیامبر اکرم (ص) را خاموش کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه در مقابل این خشم و غضب دشمن جامعه بشری باید با تدبیر و رفتار عقلانی فضا و امکانات را بر عهده گرفته و از ابزارهای موجود برای رسوا کردن نظام سلطه استفاده کند، اضافه کرد: فیلم موهن ساخته شده توسط دست‌پرورده‌‌های صهیونیسم در حقیقت فیلم اهانت‌بار آنها به کل بشریت است که چند روز است قلب‌های مسلمانان و امت‌های آزادیخواه را علیه صهیونیسم پر از نفرت و کینه کرده است.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل در ادامه بیان کرد: این حرکت آنها از سر عجز و ناتوانی است چراکه اراده‌ای برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران ندارند و سعی می‌کنند با هر وسیله‌ای انقلاب اسلامی ایران را با برخی نارسایی‌ها و خطرات و آسیب‌ها مواجه کنند در حالی که منافع آنها در کل جهان به مخاطره افتاده است.

در پایان این گردهمایی طلاب بسیجی با سر دادن شعارهایی در حمایت از ساحت نبی مکرم اسلام و نفرت از دشمنان خواستار برخورد جدی با عاملان تولید و پخش فیلم موهن علیه اسلام و مقدسات دینی شدند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول