اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

استکبار قصد تغییر صحنه واقعیت‌ها را دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن تلاش می‌کند با تغییر صحنه واقعیت، آنچه را که خود دوست دارد تبلیغ و القا کند از طریق رسانه‌ها به گوش جهانیان برساند.

استکبار قصد تغییر صحنه واقعیت‌ها را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر صبح امروز در جلسه مشترک سپاه و آموزش و پرورش که در خصوص برپایی کاروان‌های راهیان نور، در سالن اجتماعات شهید دیرین اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن کریم و در چندین سوره داستان حضرت موسی و عبور قوم آن حضرت از نیل مطرح شده که به نظر می‌رسد هدف از تکرار این داستان در قرآن کریم اهمیت موضوع و نقش ایستادگی و مقاومت در برابر شیاطین و اهریمنان است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند امت‌های اسلامی و صاحب ادیان دیگر با محدودیت از سوی دشمنان روبرو می‌شوند اما بن‌بست در کار آنها وجود ندارد چرا که همیشه به نصرت و یاری خداوند امیدوار هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: انسان‌‌های آزاده تا زمانی که در مسیر توحید حرکت کنند به هیچ وجه بن‌بست جلوی راه آنها نیست و اگر امروز عده‌ای شرایط ایران را به شیب ابیطالب تشبیه می‌کنند سخت در اشتباه هستند برای اینکه ما نه تنها در این شرایط نیستیم بلکه در اوج عظمت و قدرت هستیم.

کاملی‌فر به شرایط سخت و دشوار مسلمانان در شعب ابیطالب اشاره کرد و افزود: اگر این ادعا نیز بر فرض مثال درست باشد جای بسی افتخار است که ساکنان شعب به خاطر دنیا از موقعیت خود عقب‌نشینی نکردند بلکه تا پای جان با دشمن جنگیدند و در این راه ایستادگی و مقاومت کردند.

این مسئول بیان داشت: در این سنت الهی و مشیت خداوند هیچ تغییر و تردیدی  وجود ندارد که هر کس در مسیر توحید گام بردارد به یقین پیروز است و از بن‌بست‌های احتمالی نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با مطرح کردن داستان حضرت یوسف و اعتقاد به پاکی آن نبی الهی در مسیر رسیدن به اهداف ارزشی و انسانی، ابراز داشت: خداوند به خاطر پاکی یوسف درهای فرار و نجات از دامن زلیخا را برای او باز کرد تا بتواند از شر شیاطین و ابلیس‌‌های روزگار نجات پیدا کند.

کاملی‌فر گفت: در این اوضاع و شرایطی که کشورمان در آن واقع شده اگر درست و دقیق تجزیه و تحلیل کنیم مصداق همین درس‌ها و عبرت‌هاست چرا که مقاومت 33 ساله این ملت راه نجات بسیاری را برای آنها گشوده و دیگر بن‌بست و انحراف و سکوت معنایی ندارد.

وی افزود: اگر این اوضاع را درست و عمیق تجزیه و تحلیل کنیم در خواهیم یافت که ما نه تنها در شرایط شعب ابیطالب نیستیم بلکه در اوج مقاومت،‌ صبوری و ایستادگی هستیم و اگر تحلیل‌گران داخلی نیز می‌خواهند مسائل را تبیین کنند باید تمام واقعیت‌ها را مطرح کرده و از برش احتمالی آن بپرهیزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما فشارها و تهدیدهای اقتصادی و قدرت سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای غرب را به خوبی می‌دانیم و هرگز نمی‌خواهیم از واقعیت‌ها غفلت کرده و یا فرار کنیم اما از طرفی کشور ما در 33 سال گذشته از شرایط مصرف‌کننده به یک کشور مستقل و نمونه در منطقه تبدیل شده و شایسته است این بخش واقعیت‌ها را نیز به مردم گوشزد کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول