اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

استکبار جهانی در پی ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: استکبار جهانی در پی ایجاد اختلاف و گسست بین مسلمانان است اما همواره در این راه شکست می‏خورد.

استکبار جهانی در پی ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‌‏فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان دماوند که با حضور مسئولان ادارات ذی‏ربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست را برپایی هر چه با شکوه‏تر مراسم برنامه‌‏ریزی شده شهرستان دماوند در ایام هفته دفاع مقدس بیان کرد.

وی در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت به اهمیت، هر چه با شکوه‌‏تر برگزار شدن مراسم هفته دفاع مقدس در سال جاری نسبت به سال‏های گذشته با عنایت به تلاش‏های نابخردانه استکبار جهانی در راستای تضعیف جایگاه دین مبین اسلام در جهان و اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام تاکید کرد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: استکبار جهانی و در رأس آن غرب با این اقدام پلید و نشانه گرفتن مرکز و نقطه عطف اتحاد و همبستگی مسلمین جهان یعنی اهانت به پیامبر اسلام (ص)، در پی ایجاد اختلاف و گسست بین مسلمانان است.

قاسمی‏‌فرزاد ادامه داد: آنها نمی‏دانند هر چه به این دست اقدامات ناشیانه و وقیحانه دست بزنند، خود را در سرازیری سقوط و نابودی قرار می‏دهند و به زودی شاهد فروپاشی نظام سرمایه‏‌داری و استکبار خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به تهدیدات پوچ و واهی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان آن را نشانه ترس، استیصال و بی‏خردی سران این رژیم نامشروع دانست.

قاسمی‏‌فرزاد از موضع بجا و مقتدرانه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد و از تمامی دستگاه‏ها مخصوصاً ارگان‏های نظامی و انتظامی خواست تا با همه قوا و هماهنگی و مشارکت بیش از پیش در برنامه‌‏های هفته دفاع مقدس حضور موثر و قوی داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول