اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد مطرح کرد

کمک 44 کشور در جنگ برای به زانو درآوردن ایران

خبرگزاری فارس: فرماندار بجنورد گفت: 44 کشور دنیا برای به زانو درآوردن ایران اسلامی در جنگ تحمیلی از سوی عراق، صدام را تجهیز کردند.

کمک 44 کشور در جنگ برای به زانو درآوردن ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدمحمد پاکمهر در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: برای نخستین بار در طول 200 سال گذشته یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد که این بی‌سابقه بوده است.

وی به حساسیت‌های مقطع کنونی اشاره کرد و گفت: درست است که اکنون با دشمن جنگ نداریم، لیکن جبهه نبرد با دشمن نیز تغییر کرده است.

نماینده عالی دولت در بجنورد افزود: اگر بپذیریم جنگ تمام شده ساده لوحی است، لذا باید همواره در مقابل دشمن آماده و از دسیسه‌های دشمن غفلت نکنیم.

وی همچنین با محکوم‌کردن اقدام دشمنان در اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار کرد: این حرکات دشمنان از سوی تمام مسلمانان محکوم بوده و نشان از ذلت استکبار در اهانت به رسول خدا دارد.

پاکمهر با بیان اینکه این‌گونه حرکات دشمنان تأثیری در عظمت این پیامبر عظیم‌الشأن اسلام ندارد، گفت:‌ پیامبر نور بوده و این حرکات چیزی از عظمت نور کم نخواهد کرد.

وی دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد پر سعادت امام رضا(ع) را برشمرد و اظهار کرد: باید این دهه هر چه باشکوه‌تر از سنوات گذشته در شهرستان برگزار شود.

فرماندار بجنورد برگزاری آیین گرامیداشت تاسیس خراسان‌شمالی را هم مورد اشاره قرار داد و افزود: همایش پیاده‌روی که همه ساله با مشارکت دستگاه‌ها و ستاد مردمی توسعه خراسان‌شمالی برگزار شده، به نوعی این مناسبت گرامی داشته می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ با تاسیس این استان، شاخص‌های توسعه در این خطه در حال ارتقاء بوده که رضایتمندی مردم را در پی دارد.

پاکمهر به طرح پزشک خانواده اشاره کرد و گفت:‌ اجرای این طرح با هدف ارائه خدمات عادلانه به مردم و ارتقای سطح سلامت انجام شده که خوشبختانه با استقبال خانواده‌ها مواجه شده است.

وی افزایش سن امید به زندگی و گسترش خدمات عادلانه پزشکی را از مزایای این طرح برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با ثبت‌نام تمام خانواده‌ها چتر پوششی پزشک خانواده تمام افراد را در بر بگیرد.

فرماندار بجنورد همچنین بر ارائه خدمات بی‌منت به مردم از سوی دستگاه‌ها تاکید کرد.

وی تصریح کرد: شأن مدیران، خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم بوده از این رو نباید در خدمات‌رسانی به مردم که همواره در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی را یاری کرده‌اند، کوتاهی کرد.

پاکمهر همچنین استفاده مناسب از بیت‌المال اعم از؛ خودروها و تجهیزات دولتی را ضروری عنوان کرد و گفت: بعضاً گزارش‌هایی در این زمینه به فرمانداری منعکس شده از این رو می‌طلبد تا مدیران نسبت به استفاده مناسب از بیت‌المال نظارت کنند.

وی توجه به هزینه‌کرد دستگاه‌ها و کاهش هزینه‌ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: مدیران در قبال بیت‌المال به عنوان امانت مسئول هستند.

فرماندار بجنورد همچنین جذب اعتبارات و همچنین پیگیری برای افزایش سهم استان برای اعتبارات سال 91 را برشمرد و گفت:‌ البته در کنار جذب اعتبارات به اجرای سریع پروژه‌ها نیز توجه شود زیرا بجنورد به خاطر سردی زودرس هوا نیازمند اجرای سریع‌تر پروژه‌ها است.

وی همچنین از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا به صرف عدم پرداخت بدهی نسبت به قطع خدمات اقدام نکرده و رعایت جوانب کار را داشته باشند.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول